Kuggur schreef:Hm, niet tegen de warmte kunnen is iets anders in mijn ogen dan een "zomerdepressie"...
Enfin, emigreer naar IJsland, hier is het nét boven de twinitig graden geweest de afgelopen dagen en iedereen vind het bloedje heet...
Werkelijk waar..met dat advies stuurde de HA me weer naar huis na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis.. "Eigenlijk zouden jullie naar ijsland moeten verhuizen, of een ander Scandinavisch land" is letterlijk wat hij zei..beste man was ik voor de 1e keer, wist dus niets af van onze ijsland verlangens (vakanties wel te verstaan haha).
maarr idd TS, herkenbaar hoor..ben dr nu een beetje op ingespeeld, maar kan ook flink in paniek raken als ik lees hoe warm t weer gaat worden. Op een uurtje koelte, red ik t net 10 minuten met grote hoed op buiten, maar wel met een tuinslang en een hoop koud water in de buurt. Ik kan geen warmte afvoeren als in zweten dus raak enorm oververhit, 1 of ander defect in mn hersenen 
Blij dat ik t nu weet..dus ik heb mn dagen als een heuse Griekse ingedeelt..met als gevolg dat ik de 1e 2 warme weken dit seizoen compleet in paniek was, van de rel..want ja, ik ben een heel bezig type en kon niks anders dan op de bank liggen met flessen water en een ventilator..sja en dan krijg je rust en wordt je wat krank in het brein hahaha..nu ben ik daar doorheen en geniet ik van mn siesta's..en werkelijk waar, heb hele nieuwe tv ontdekt, waar ik t bestaan niet eens vanaf wist (werken en leven altijd buiten met normaal weer, dus kijken nauwelijks tv). De Kardashian's en Zeg 'sn Aaa doen het erg goed hier, no nonsens programma's haha.
Dus mijn advies, gewoon lekker op dat tempodoorgaan met dit weer..zonde dat je een kleurtje mist(ik ben zo enorm bleek, brr) maar geniet van de rust overdag en het nietsdoen en geniet savonds van het serene gevoel buiten. Komt goed! Hier moet je even doorheen;)