Heb ik weer, ik ga woensdag een weekje naar Parijs en ik zit hiermee.Het begon vrijdag middag en ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, dus een pil canesten gyno erin en een deel van de klachten hield al vrij snel op. Echter loop ik nu al 3 dagen met:
- ik moet constant naar de wc (kleine beetjes ov helemaal niks), 's avonds en 's nachts is het zeker dubbel zo erg als overdag
- het laatste beetje plassen doet vreselijk zeer
- er zitten oranje/rood gekleurde 'vlokken/strengen' in mijn urine (?!) meestal 1 of twee, andere keren meer of niks.
Verder heb ik eigenlijk geen klachten, behalve dus dat het daar beneden behoorlijk oncomfortabel is.
Ik ben vanochtend met urine naar de HA geweest en de assistente zei dat er geen bloed in zat en het dus geen blaasontsteking was. Hiermee wilde ze me gewoon weer naar huis sturen, uiteindelijk heb ik, na veel aandringen, toch een afspraak voor morgenochtend kunnen maken met de HA zelf want ik maak me nu toch wel zorgen.
Wat kan dit zijn?
Succes! 
zo zijn ze bij mij wel over gegaan tot 2 keer toe. En de laatste keer was geen lichte blaasontsteking, de zuren van de cranberry bestrijden de bacterie groei (de bacterie houd niet van die zuren) en de vitamine helpt je blaas te herstellen en geeft je weerstand een extra boost.