Ik heb even een vraagje, aangezien de Specsavers vanaf 13.00 uur pas open is.
Ik heb sinds iets meer dan een maandje lenzen. Eerst was de sterkte van mijn linkeroog -1. Toen ik na een maand weer op controle moest hadden zij mij toch -1.25 gegeven omdat ik aangaf dat ik dingen niet scherp zag. Ik heb nu iets meer dan een weekje de sterkte -1.25 in, maar ik zie voor mijn gevoel té scherp, waardoor ik waziger zie van dichtbij.
Kan het zijn dat ik toch een té scherpe sterkte heb of is dit normaal?
Uiteraard bel ik de Specsavers om 13.00 uur, maar vroeg me af of mensen misschien tips hadden.
) 

hier bij overname van opticien en dus niet dezelfde lenzen/ vloeistof kunnen leveren toen ineens erg snel last van eiwit/ kristallen terwijl ik dat eerder NOOIT had ik verdacht de vloeistof omdat ik ook nog 1 setje "oude" lenzen had en t hierbij ook was... De opticien me niet geloven
dus toen maar even bij de kruidvat een klein "vakantie" flesje voor gevoelige ogen gehaald, goed gespoeld en TADA meteen geen last meer van
dus toen teruggegaan en had toen andere opticien die dus aangaf dat het inderdaad door de vloeistof of de combi vloeistof/ lens en je traanvocht kan komen
Nu weer tevreden klant
maar fijn dat het nu zo met nachtlenzen opgelost is
maar zoveel keuze is er hier ook niet en was daarvoor altijd tevreden...
maar was toen dus helemaal niet nodig!