Heb ik echt veel stres? "uitgaan punt"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

Heb ik echt veel stres? "uitgaan punt"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 09:56

Gisteren avond ben ik van iets na 3 jaar geleden pas weer echt uit gegaan.
1e punt was om naar de club te gaan om een paar platen van mijn oud collega te horen draaien aangezien die de DJ daar is.
Ik kwam daar nog een oud school genoot tegen die met nog iemand was.
We hebben als groep wat rond gedanst.

Ik heb hiervoor zelf nooit gedanst maar probeerde mee te dansen, echter leek het als of mijn hele lichaam gewoon gespannen was dat ik juist niet kon dansen. Wat later op de avond kwam ik wel wat losser.

Zaterdag nacht gingen we als groep weer uit, nu ging het dansen wat makkelijker maar het voelde wel als of mijn lichaam nog gespannen was maar deze spanning verdween met de tijd.

Ik weet de spanning ook is omdat het iets nieuws is wat ik voorheen nooit deed maar kan deze spanning ook groten deels gewoon leven stres zijn geweest want om eerlijk te zijn voel ik mij nu wel wat meer energieker dan voor heen.

benangelique

Re: Heb ik echt veel stres? "uitgaan punt"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 10:14

Ik snap echt helemaal niets van je verhaal

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 10:24

Gokje: TS is naar een club geweest, heeft daar met een groepje bekenden gedanst, en een paar dagen later nog een keer. Ze vond het erg eng om te dansen, had veel spanning in haar lichaam, maar na een tijdje ging dat steeds beter. En nu vraagt ze zich af of die spanning misschien voortkwam uit stress omdat ze zich sindsdien energieker voelt.

TS: ja, dat kan. Als jij bijvoorbeeld stress had/hebt omdat je een controlefreak bent dan kan het een flinke opluchting zijn om die controle een keer los te laten en te merken dat er niks geks gebeurt.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 10:30

Ik ben een hij, maar maakt even niks uit op deze forum de reactie:).

In de gewone leven ben ik inderdaad een controle freak maar ook zo iemand die emotie's naar binnen slurpt.

Het uitgaan was gelijk de volgende nacht, in deze geval de afgelopen nacht.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 10:32

Als ik een hele tijd niet heb gedanst, moet ik ook wel even inkomen. Voel me dan eerst een houten klaas, maar na een tijdje gaat het dan wel weer. Na zo'n avondje uit ben ik wel weer lekker opgeladen.
Heeft bij mij dus niks met spanning te maken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 10:33

Ben je niet teveel bezig met hoe je overkomt, hoe je danst, hoe anderen.anar je kijken?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 10:35

Dat was de 1e avond een groot deel wel ja, de 2e avond niet zo dat was een stuk minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 14:15

Storm schreef:
Als ik een hele tijd niet heb gedanst, moet ik ook wel even inkomen. Voel me dan eerst een houten klaas, maar na een tijdje gaat het dan wel weer. Na zo'n avondje uit ben ik wel weer lekker opgeladen.
Heeft bij mij dus niks met spanning te maken.

Dat heb ik ook idd, of als ik met mensen uitga die ik eigenlijk niet zo goed ken, dan kan ik net zo goed weg gaan... want dan danst menig majonette pop soepeler dan ik doe :') :')

Echter moet ik juist meestal 2 dagen bijkomen van een goede nacht stappen dus in dat opzicht kan ik je energie opleving niet verklaren, al kan ik me voorstellen dat je er Fin wat energie van kan krijgen als je een leuke nacht hebt gehad! Dat hoeft op zich niet zo zeer mt stress te maken te hebben. Of je stress hebt kun jezelf beter beoordelen dan het van dit soort dingen af laten hangen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 07:52

Meh, drink iets.

TS, wat is Webdevolper?

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:09

Anthea schreef:
Meh, drink iets.

TS, wat is Webdevolper?

Webdeveloper is een verzamelnaam voor alles wat te maken heeft met het maken van websites. Oa: webdesign, client-side en server-side-programmeren en beheer van webservers, maken van apps wellicht ook.

Zeg maar de stallenbouwer van het internet. (en alles wat er bij komt kijken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:12

Web developer ken ik wel, webdevolper niet. :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 09:47

TS vaker uitgaan :j en je zult zien dat je indd de stress eruit danst... ik wel in ieder geval! Al heeft bij mij ook een tijd geduurd voor ik los kwam :j je moet eerst leren schijt hebben aan hoe mensen naar je kijken van je denken enz... dan gaat de rest vanzelf *\%/* *\%/* *\%/*