Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik had in elkgeval nergens last van ( had ook antibiotica
ook de zon in. miscchien ben ik gewoon niet zo gevoelig )Agossie schreef:Ik ben zelf absoluut geen fan van diclofenac en neem het ook niet in. Ik blijf bij de paracetamol of brufen.
Jammer dat het vrijdagavond is, dan kun je het helaas niet meer vragen aan je arts...![]()
Met paracetamol mag je in ieder geval wèl in de zon, maar ik weet niet of dat samen gaat met dat andere medicijn dat je hebt gekregen.

malih schreef:heb je geen bijsluiter bij je medicijn ?
anders kun je het online vinden op http://www.apotheek.nl/
succes
unihorses schreef:ik denk dat door het middel om de infectie te remmen, in de zon zitten al niet verstandig is. diclofenac heb ik ook wel gehad, en ben er gewoon mee in de zon gaan zitten. ( maar was wel eerder dit jaar, en was allergisch voor de diclofenac dus maar 3 pilletjes gehad) geloof dat het "gewoon" een sterke pijnstiller is, maar dit weet ik niet zekerik had in elkgeval nergens last van ( had ook antibiotica
ook de zon in. miscchien ben ik gewoon niet zo gevoelig )
zou je niet beter een paracetamol/ibuprofen kunnen nemen?

bente12 schreef:Ik slik dagelijks diclofenac tegen mijn reumaklachten en mag hier gewoon mee in de zon! als ik me maar goed blijf insmeren (minimaal factor 30) maar dit heeft geloof ik meer met mijn reumavorm te maken dan met de dicofenac![]()
Sterkte met je infectie!

koetje28 schreef:ik heb nooit te horen gekregen ten tijde dat ik diclofinac gebruikte dat ik niet in de zon mog. het is ook geen antibiotica soort het is een pijnstilling (heftige).
dus volgens mij is het geen probleem maar wil je 100% zekerheid dan morgen gewoon de huisartsenpost bellen en vragen.
succes
XxJustinexX schreef:Ik ben nu ook net begonnen met de diclofenc ivm spit dus ik volg even want ik ben een zon aanbidder haha.

xSCWx schreef:Poeh, ik vind het wel een zwaar middel voor een dazenbeet.
Ik kreeg er klachten van (misselijk, diarree, duizelig) dus heb er maagbeschermers bij gekregen.
Moest het (helaas) wel blijven slikken anders kon ik niks door de pijn.
Als het kan, liever bij paracetamol of ibuprofen houden.
xSCWx schreef:Poeh, ik vind het wel een zwaar middel voor een dazenbeet.
Ik kreeg er klachten van (misselijk, diarree, duizelig) dus heb er maagbeschermers bij gekregen.
tintelende benen, moeiheid.. wegvallen... was aan het tekenen,... ben dus tijdens het tekenen "weggedommeld" met potlood nog in me hand
unihorses schreef:xSCWx schreef:Poeh, ik vind het wel een zwaar middel voor een dazenbeet.
ik eehtintelende benen, moeiheid.. wegvallen... was aan het tekenen,... ben dus tijdens het tekenen "weggedommeld" met potlood nog in me hand
![]()
geloof dat het komt door iets wat ook in naproxen zit... maar een ander hoeft er niet erg op te reageren, maar zou toch paracetamol of ibuprofen liever hebben.

amillia schreef:Gebruik het al langer vanwege CMD, en heb en gevoelige huid maar geen problemen met de zon(ook al ben ik veel bij de paarden en ligt de bak in de zon)