Ik krijg net een vergoeding overzicht van mijn zorgverzekering binnen De declaratie die gedaan zou zijn door Ziekenhuis stichting Pamm en het bedrag zou vallen onder mijn eigen risic. De 116,31 word binnenkort afgeschreven. De begin datum staat op 8 maart
Wat ik me nu kan bedenken is dat ik een afname heb gedaan voor een SOA testje, dit zou volgens mijn agenda op 22 maart zijn geweest.
Verder ben ik dit jaar nog niet naar de huisarts geweest. Ik vind het raar dat ik daar nu pas de afrekening van krijg en schrok ook nogal van het bedrag. Wist verder niet dat deze instantie eraan gekoppeld zou zijn. Ik vind het ook raar dat de data verschillen (8-3 en 22-3).
Is het normaal dat er voor zulke onderzoekjes betaald moet worden en kan dit bedrag kloppen? Ging er eigenlijk vanuit dat dit onder de kosten van de huisarts verwerkt zat en verzekerd zou zijn.
Morgen even bellen, maar ik heb eigenlijk geen geduld en irriteer me een beetje aan het feit dat ik het niet kan verklaren en niet op deze kosten zat te wachten.
Groetjes Chantal
Ik heb een tijd bij een dokter gezeten die veel studenten in het bestand had en bij iedere klacht stelde die een soa test voor. De eerste keer ingestemd (waarom ook niet dacht ik), tot in de rekening kreeg