Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Ik zou even naar de HA en misschien vragen of hij een echo van je eierstokken kan laten maken.
Misschien zit er een cyste?
Kijk het anders nog een weekje aan misschien.
Nicole schreef:Vanillia schreef:Heb je al een SOA test laten doen?
Wat zou zoiets met een SOA te maken kunnen hebben als ik vragen mag?
M_hartje_M schreef:vraag ik me ook af... Meestal heb je een SOA en heb je nog niet eens door dat die er is
Een SOA en een schimmelinfectie zijn 2 verschillende dingen... en een schimmelinfectie merk je ook heel snel dus dat lijkt me allemaal uitgesloten.
Patsab schreef:Kan ook zijn dat je hormoonhuishouding nu wat in de war is, en je misschien "droger" bent dan normaal zeg maar en je daardoor nu pijn voelt met het vrijen. We zijn nu eenmaal rare wezens daar beneden
Cyrilletje schreef:Als hij tegen je baarmoederhalsmond aankomt bedoel je?
Bij mij is dat ook gevoelig, vooral vlak na de menstruatie.
Maar ja, het kan van alles wezen, van endometriose tot vleesboompjes, dus goed dat je even naar de huisarts gaat.
Jans schreef:Ik zou voor de zekerheid nog een tweede zwangerschapstest doen, een eerste wil nog wel eens negatief zijn als er nog te weinig hormoon aangemaakt is.
Steken in je onderbuik zou ook je eisprong kunnen zijn. Die heb je normaal niet als je de pil slikt, maar je geeft aan nu een tijdje zonder te zitten omdat je wacht tot je weer menstrueert. Dan zou je best nu een eisprong kunnen hebben natuurlijk. Er zijn vrouwen die dat heftig voelen.