Ik heb tevens supplementen gekregen;
- zink (voor nagels/haar)
- omega 3
- B complex (voor algemeen fitter te voelen).
Mijn allergieen zijn helemaal weg, maar nu blijf ik zitten met (had ik voorheen ook)
- extreme haaruitval (als ik er door heen haal heb ik gewoon bosje haren in m'n handen) tevens is m'n haar erg droog, voelt als stro touw aan
ik heb krullen dus pluis ben ik wel gewend maar zo erg niet.... Verschillende shampoo met olieeen, maskers enz al geprobeerd.- nagels die bladeren, ik had super sterke nagels altijd maar nu gaat een deel van de "toplaag" aan de voorkant er vanaf. Waardoor ze dun en snel scheuren.
- ik heb wondjes die heel slecht genezen (allemaal), kleine en grote die soms wel 6 weken oud zijn en niet genezen. Vroeger ging dit erg snel, bij m'n vriend zie ik ook dat een hele snee in 5 dagen helemaal weg is, bij mij wil het niet
. Kortom ... Help ? Liever doe ik geen "medicijnen" gebruiken, maar wat meer natuurlijke basis dus smeer een ei op je hoofd als dat helpt enz
of misschien dat iemand het herkent en zegt typisch tekort aan ....8aug ga ik weer naar dokter zal dit hem ook (weer) voorleggen maar denk dat ik beetje uitgedokterd ben daar.
Misschien heb je gewoon tekort aan een bepaalde vitamine en kun je dat oplossen door een ei op je brood smeren
maar nooit afwijkingen gehad (had destijds ook al slechte genezing) maar nu valt het me steeds meer op dat het nog langer duurt.
en voldeed aan alle symptomen) maar was dus volgens hem niet.