Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Agossie schreef:T-shirt in het water aanhouden is dan het beste denk ik ook. Sunblock en waterproof! Niet te lang in de zon blijven. Zoek wat schaduw op. Veel mensen weten het niet, maar in de schaduw buiten wordt je ook bruin, zonder het risico te verbranden.

Ik smeer dat er trouwens wel iets van 3x op, op een avond hoor, lekker dik
dat wel)
jorretje schreef:Sonja schreef:Even voor de zekerheid: niet ingesmeerd met aftersun de zon in gaan straks he!
![]()
Aftersum doet wonderen, ik ben fan van die van garnier, groen/blauwige fles! Ikzelf probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven tussen 11 en 15u.
En idd schouders bedekken en regelmatig smeren.
wat duurder dan after sun, maar t werk wel... Jennnnn schreef:Agossie schreef:T-shirt in het water aanhouden is dan het beste denk ik ook. Sunblock en waterproof! Niet te lang in de zon blijven. Zoek wat schaduw op. Veel mensen weten het niet, maar in de schaduw buiten wordt je ook bruin, zonder het risico te verbranden.
Dat is niet helemaal waar.. Ook in de schaduw kan je verbranden, lang niet zo snel als in de volle zon natuurlijk! Maar het kan wel
Verder inderdaad de tips die al zijn gegeven.
Hogere factor, shirt aan in het water etc.
Ik zou een paar dagen lekker smeren met aftersun en zorgen dat de huid niet droog wordtom de kans op vervellen zo klein mogelijk te maken.
Ervaring mee