Ik wist even geen betere titel te bedenken. Ik heb hier 3 weken geleden een topic geopend omdat ik tijdens de menstruatie met zware hoofdpijnen zit. Tussen de menstruaties zit ik regelmatig met (zware) migraine (met momenten 2 à 3x per week).
Sinds mijn laatste menstruatie hoofdpijn is verdwenen heb ik nagenoeg geen migraine meer gehad. Wel heb ik een ander probleem gekregen. Ik heb nu sinds een goede 2 tal weken heel veel last van tintelende vingers. Ook heb ik constant een moe gevoel in mijn arm en minder kracht. Dit alles speelt zich af in mijn rechterhand/arm. Ik ben zelf een rechtshandige, dus handig is anders. Ook krijg ik de laatste tijd regelmatig kramp in mijn voet, ook altijd rechts. De migraine zit ook altijd aan de rechterkant.
Heeft er iemand een idee wat dit kan veroorzaken? Ik ben zelf wat bang voor een bloedpropje ergens.
Ik weet het, als ik dit van iemand zou lezen zou mijn eerste reactie zijn om eens langs de HA te gaan, maar ik ben niet iemand die daar snel zal staan zonder zeker te zijn dat het echt met een rede is en niet omdat ik spoken zie.
Alvast heel erg bedankt om alles te lezen
en idd soms een slapende hand, vingers die tintelen of gevoelloos zijn. Ik denk zelf dat het bij mij van een nekhernia afkomt (heb er al drie in mijn onderrug nl.)