Clinique/rituals

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Clinique/rituals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 14:30

Hoi Bokkers,

Ik gebruik nu een tijdje gezichtsreiniging van Clinique, maar vind dit toch wel erg prijzig. :o
Nu moet ik eerlijk zeggen, het werkt ook super, maar tussen de €20 en €30 voor 1 flesje/potje vind ik toch echt wat veel.
Heb 4 flesjes/potjes, dus reken maar uit.

Nu kwam ik op internet het merk Rituals tegen, maar ik ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben?
Ik heb het dan voornamelijk over de gezicht verzorgingsproducten. ;)

Alvast bedankt!

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 14:34

Ik heb de Rituals dagcremé, die vind ik wel fijn, trekt goed in en huid voelt daarna zacht aan. Maar die is ook wel tussen de 20 en 30 euro geloof ik. Ik doe er ongeveer twee maanden mee.

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 21:53

Ik heb nu 2 flessen gezichtsreiniging van Rituals. De mild facial cleansing milk en de ultra calming facial toner. Ik kan zelf praktisch nergens tegen, overal droogt m'n huid van uit maar ik moet zeggen dat het met deze al een paar maanden goed gaat dus ik ben blij :D Vind ze beiden erg zacht en vriendelijk voor de huid en ze reinigen prima, foundation en alles krijg ik er makkelijk helemaal mee af :)

Moet trouwens ook zeggen dat deze zeer zuinig in gebruik zijn.. kan er denk ik wel minimaal 4 maanden mee doen als het niet langer is.