Ik heb mijn voorste kruisband gescheurd en ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en heb daar een brace aangemeten gekregen. Hij zit alleen voor geen meter, hij druk heel erg aan de binnenkant van mijn knie, wat ik ook probeer met de extra kussentjes of juist minder. Op de verpakking staat L.Right, ik krijg dus het vermoeden dat ik een brace voor mijn rechterknie om mijn linkerknie heb gekregen. De klipjes om hem dicht te maken zitten aan de buitenkant van mijn knie, Zijn er bokkers die ervaring hebben met een Bledsoe Knee Brace Z-12? Weet iemand of de klipjes om hem dicht te maken aan de binnen- of buitenkant van je knie moeten zitten?
Ik bel maandagochtend in ieder geval meteen weer even naar het ziekenhuis, maar dat is natuurlijk pas over twee dagen.
Thats_Me
Geplaatst: 12-07-13 21:21
Sowieso er mee terug gaan! Als je hem aangemeten krijgt en hij zit voor geen meter klopt er eigenlijk al iets niet. Het zou wel een hele slordige fout zijn om je de verkeerde brace mee te geven maar klinkt wel heel logisch.
Rebel_Jits
Geplaatst: 13-07-13 06:08
Sluitingen horen aan de buitenkant. Als ze aan de binnenkant zitten, kunnen ze open gaan als je met je knieën langs elkaar schuurt. Even ermee terug dus.
Ik heb nog wat verder gezocht op internet en wat ik op foto's van deze brace kan zien lijkt het toch of de klipjes aan de binnenkant moeten zitten. Dus dan zou ik inderdaad een rechter hebben ipv een linker omdat ze bij mij aan de buitenkant zitten.