stemmingswisselingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

stemmingswisselingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 22:34

Hallo

Nou nu ongeveer een jaar geleden kreeg ik het nieuws horen dat mijn ouders zouden gaan scheiden.
Een half jaar later (februarie) was het dus officieel. Mijn ma heeft nu een eigen huisje en is der erg blij mee.

Maar ik merk dat ik sinds de echte scheiding ben veranderd, ben meer prikkelbaar.
Nu is mijn ma officieel 3 weken het huis uit, maar mijn pa heeft nu alweer een nieuwe v
Ze.komt erg vaak over de vloer. Praten heeft geen zin met hem, hij is enorm ego en doet toch wat die zin in heeft. Zonder aan de emoties van mij en mn broertjr tedenken''

Ik heb er erg veel moeite mee.as
Ook heb ik t niet meer naar mn zin bij mjjn bijbaan. En ben ik druk opzoek naar ander werk (vaste baan( )
Ook dit zit allemaal niet mee. Ik ben hopeloos opzoek en komi ook nog eens geld tkort. ,

Ik heb nu sinds 4 weken een vriend en ben er blij mee!! DMaar ook daar heb ik mijn twijfels soms over, ik ben zo bang dat hij mij verlaat. En heb ik t idee dat ik er wat meer voor doe dan hij.

Ik ben er hlml doorheen.
Me ma zzie ik nu ooj niet zoveel, aangezien zij onregelmatig werkt en mijn matras nog niet geleverd is. Ook hebben mijn ouders nog geen afspraken gemaakt van wanneer wie bij wie slaapt etc.

Ik merk wel dat als k met mijn vriend ben.. ik onwijs happy ben!!
Maar zodra hij weg is ben ik weer down. Ik heb onwijs veel last, vooral de laatste 6 weken last van enorme stemmingswissingen.. t ene uur ben ik vrolijk, andere uur weer chago of verdrietig,aggesief, onzeker, zeldverzekerd, bang dat mijn vriend me niet leuk vind, denken aan de dood. en dat gaat elke keer zo! Ik word hlml gek!

Weet iemand wat ik kan doen

Hieperdi

Re: stemmingswisselingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 22:39

Sorry voor mijn belabberde tekst, maar ik schrijf dit via een telefoon, ben de touchscherm nog niet gewendd

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:54

Je zal best wat op je pad hebben gehad de laatste tijd, zou je het niet fijn vinden om een vertrouwenspersoon op te zoeken? Hier kun je dit goed aan kwijt en kun je je gevoelens uitten. Er zal worden gekeken waaruit de gevoelens ontstaan en wellicht komt hij of zij met oplossingen om die negatieve gevoelens te voorkomen.

Praten is in ieder geval het belangrijkste, als jij dat niet met je vader kan zou ik toch een volwassen persoon zoeken, een psycholoog of een maatschappelijk werker (en uiteraard niet verstandig om met je mams 'negatief' over je vader te praten, dat zal waarschijnlijk nog veel meer negatieve emoties met zich meebrengen met alle gevolgen van dien)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 09:12

Gowlan schreef:
Je zal best wat op je pad hebben gehad de laatste tijd, zou je het niet fijn vinden om een vertrouwenspersoon op te zoeken? Hier kun je dit goed aan kwijt en kun je je gevoelens uitten. Er zal worden gekeken waaruit de gevoelens ontstaan en wellicht komt hij of zij met oplossingen om die negatieve gevoelens te voorkomen.

I
Praten is in ieder geval het belangrijkste, als jij dat niet met je vader kan zou ik toch een
volwassen persoon zoeken, een psycholoog oeen maatschappelijk werker (en uiteraard niet verstandig om met je mams 'negatief' over je vader te praten, dat zal waarschijnlijk nog veel meer negatieve emoties met zich meebrengen met alle gevolgen van dien)

Nou opzich, praat ik er wel veel over met mijn vriend.. .
Ik zie t gwn ff niet meer zitten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 11:51

Niemand die me kan helpen? Tips..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:23

Ik denk persoonlijk dat je vriend er té dichtbij staat, jij kan je hart wel luchten maar op de langere termijn kan dit ook een relatiebreuk opleveren..

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 15:43

Gowlan schreef:
Ik denk persoonlijk dat je vriend er té dichtbij staat, jij kan je hart wel luchten maar op de langere termijn kan dit ook een relatiebreuk opleveren..

Daar heb je idd wel dik gelijk in

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:44

Mocht je een luisterend oor nodig hebben dan kun je me ook pb-en!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 10:29

Het is heel normaal dat je een klap krijgt van zn ingrijpende gebeurtenis. Probeer er over te praten, met je ouders, broers/zussen?, vrienden, je vriendje, misschien leraar op school.. Op die manier kan je je gedachte en gevoel van elkaar scheiden, onder woorden brengen en dingen op een rijtje zetten.

Ik heb het ook gehad na de scheiding van mn ouders, heeft echt jaren geduurd voordat alles weer een beetje normaal liep. Gun jezelf die tijd en spreek duidelijk je verwachtingen uit naar de mensen om je heen, met name je ouders. Dat voortkom teleurstellingen :)

sterkte iig