anders bekeken door gips.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shirleybill

anders bekeken door gips.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 00:04

Hallo, ik heb mijn been gebroken het zit van boven mijn knie tot aan mijn tenen ik zal uitleggen hoe het komt

ik was op de manege en ik zadel mijn pony iemand anders gaat op haar paard zitten in de stal en ze rijd naar buiten haar paard stijgert schopt tegen m'n been en een stal en ik viel neer toen nam iemand me op de rug van men pony en brachten ze me naar voorkant van de manege het stond dik en blauw en paars enz ze hebben mij naar het ziekenhuis gebracht en in het gips gestoke na allerlei fotos enz dus nu ben ik thuis met gips krukken en rolstoel vandaag ben ik naar de manege geweest en dat meisje was er ook ik had schrik om naar haar paard te gaan. Ze zei dat het mijn fout was ik mocht daar niet staan zei ze ! Heeft iemand ervaring met krukken want ik tril als ik er op loop en rolstoel ga ik verkeerde kant mee uit

is het normaal dat vrienden en mensen om me heen steeds vragen hoe voelt het en mag ik een op je krukken of in je rolstoel en mag ik eens voelen aan je gips
heeft iemand hier een antwoord op?

ilovesil

Re: anders bekeken door gips.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:45

heel veel oefenen denk ik en ja mensen vragen veel of ze op je krukken mogen lopen dat is normaal en dat gips anraken ook wel hoor ik weet niet hoe oud je bent maar het is normaal als vrienden vragen of ze op je krukken mogen lopen dus maak je daar maar geen zorgen over.
en heel veel beterschap

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:57

Veel beterschap!

Denk wel dat je topic verkeerd staat, dit heeft weinig met verzorger voor paarden te maken. Dit moet denk ik op mensenwelzijn. Ik tem eventjes :)

shirleybill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 22:01

@jenW sorry ik wet nog niet goed welke topics er zijn ik ben nieuw ik was al blij dat het lukte om dit te maken Sry

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 06:52

Maakt niet uit haha een mod verzet hem dan jaar de goede catogorie ;)

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 06:55

Beterschap en nee hoor het is niet jouw fout.
Het is gevaarlijk om in de stal al op te stappen en naar buiten te rijden.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:08

VP -> MW.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:20

Naar ongelukje dus maar hopelijk heeft de andere persoon ervan geleerd om zoiets niet te doen, erg stom ook en geneest je been snel.

Edit even beter lezen doet wonderen. :o

En wat betreft je vragen. Ja het is normaal. Geen ervaring met gips aanraken maar krukken en rolstoel. Heel herkenbaar. Vooral in de winter de standaard vragen heb je een ski ongelukje gehad. Nee ik loop er altijd mee.

Op festivals of feestjes mensen die zomaar in je stoel gaan zitten en geduwd willen worden. Vooral als ze een beetje veel hebben ingenomen. :+ vaak helpt het maken van een grapje wel trouwens. Dan voelen ze zich een beetje l llig maar gaan er wel vlotjes uit. Vorig jaar op de zwarte cross een ietwat hardnekkiger jongen uiteindelijk er doodleuk uitgekiept. Dat hielp. }>
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-07-13 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:22

Hoezo jouw fout? Zij had niet zo dichtbij op moeten stappen! En in de stal, hoe moet ik dat zien? In de hal voor de bak? Hoe dan ook. Opstappen doe je IN de bak of met veel ruimte om je heen BUITEN. En niet vlak naast iemand die aan het opzadelen is. Schande dat zij jou de schuld ervan probeert te geven. Ik zou me rotschamen. Als ik dit zelf op mijn geweten had zou ik me toch zo schuldig voelen! Maar ik zou het zeker op haar verzekering gaan gooien. Kan ze mooi betalen voor jouw ziekehuiskosten. Als zij beter of uberhaupt had nagedacht, had jij nu geen gebroken been gehad. Het is jouw schuld niet, dus je kan het zeer waarschijnlijk wel op haar verzekering verhalen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:25

Och, bijna iedereen komt ooit met zijn of haar pootje in het gips (arm of been...) geen probleem, voor sommigen interessant en gewoon oefenen met krukken. voor je het weet scheur je iedereen voorbij!