bokkers!Ik open dit topic omdat ik volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis moet. Daar gaan ze mijn slijmvliezen in mijn neus wegbranden. Dit doen ze onder plaatselijke verdoving. In het ziekenhuis branden ze in plaats van iets wegsnijden, omdat de eigenschap van brandwondlittekens is dat het krimpt, en ze dus juist meer ruimte moeten creeeren in mijn neus. Ik ben niet bepaald een mietje of kleinzerig, maar ik zie hier toch ontzettend tegenop. Ik was veel liever onder volledige narcose gegaan, maar daar is de ingreep te klein voor.
Mijn KNO arts zei dat het resultaat niet meteen te vernemen was, dat daar wat tijd overheen gaat.
Ook heb ik al vernomen dat je nog wel een week last kunt hebben van een bloedneus. Niet aan 1 stuk door, maar dat er af en toe een druppel uitvalt. Ook niet echt lekker.
Omdat ik vorige week donderdag naar de KNO ben geweest en de ingreep toen meteen gepland is, kon ik geen vrij meer vragen voor mijn werk. Ik heb wel vervanging kunnen regelen voor de vrijdag en zondag, maar vanaf de dinsdag moet ik zelf weer aan het werk. Helaas heb ik ook een week vol feestjes en andere activiteiten.
Ik ben natuurlijk heel blij dat ik straks misschien weer makkelijker kan ademen, maar ik zie er ook nog veel nadelen aan. Ik hoop dat er bokkers zijn met goede ervaringen zodat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen