Gister ben ik op de trampoline door mijn enkel gezakt. Daarna in elkaar gestort door de pijn en naar binnen gehinkelt. Direct gekoeld en tijdje later een rek verband om gedaan. Heel voorzichtig gelopen maar meeste nog gehinkelt. Maar met hinkelen ben ik ook door mijn knie gegaan(andere been) dus nu doet lopen erg veel pijn want hinkelen kan niet meer. Alleen als ik druk op mijn knie heb doet hij pijn en mijn voet doet de hele tijd pijn. Maar wat kan ik nu het beste doen want volgende week ga ik op ponykamp.
Tegen je ouders zeggen en als hun het echt nodig vinden bellen ze de dokter/huisartenpost voor jou.
Jiskaa
Geplaatst: 28-06-13 15:57
De huisarts bellen?
speurneusc
Geplaatst: 28-06-13 15:57
naar de dokter stappen, als je door blijft lopen er is schade wordt dat alleen nog maar erger, en zeker is het niet leuk voor jou, de leiding op kamp en je kampmaatjes om jou al na 1 of 2 dagen weer te zien vertrekken omdat het totaal niet gaat, zo kan de rest ook geen plezier hebben en jij al helemaal niet.
miss wat pijnstillers, rekverband o.i.d. vind de dokter het wel goed dat je gaat...
elliecuijk
Geplaatst: 28-06-13 15:58
misschien even langs de ehbo post,misschien is er wel meer beschadigd dan je denkt.ik hoop dat het mee valt.beterschap!
We hebben al een zalf er voor wat goe helpt en mijn moeder heeft vroeger bij de ehbo gezeten Gister ben ik er door gegaan Maar gaat al beter als toen Ik sta we'll bekend dat ik zwakke enkels heb Maar met mijn knie is het niet zo erg
matedor
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-13 16:09
Maar misschien inderdaad naar de huisarts gaan voor de zeker hijd
O jou huisarts zit tot later als 5 uur ? Dat is wel fijn. s6
matedor
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-13 16:52
Ik ben al terug Niks ergs ofzo Een zalfje en pijnstillers mee gekregen en veel koulen en rust houden De enkel is verekt en zal binnen 5 dagen geen pijn meer doen En de knie zal snel over moeten gaan 1-2 dagen