Allereerst mijn excuses als dit verkeerd staat of als er al een topic over is, kon alleen oude topics vinden..
Hier mijn vraag:
Ik heb vorige week vrijdag acryl nagels laten zetten (cadeau van mijn mama voor mijn verjaardag) door de buurvrouw van mijn moeder, dit doet ze al meerdere jaren. Prima nageltjes, zag er netjes uit. Maar na 3 dagen had ik veel lucht onder de nagels en brokkelde ze aan de achterkant af. Dit zag er echt niet mooi uit en toen mijn wijsvinger nagel er zonder stoten oid af viel heb ik gebeld naar de buurvrouw. Ik kon langskomen en dan zou ze kijken wat ze kon doen.
Gisteren avond ben ik dus langs geweest en ze kon óf de oude set herstellen of een nieuwe set zetten. Doe mij die nieuwe zet dan maar!
Eerst moesten die oude eraf die ze er gewoon vanaf 'wipte' .. dit ging echter niet bij alle nagels zonder pijn. Vijlen dus... waarbij ze mijn pink en ring vinger nagel ook mee heeft gevijld en die dus zeer deden en er rode vlekken op mijn nagels verschenen, bloedde nog net niet.
affijn, nieuwe set erop.. maar ze had geen tips meer voor alle vingers dus dit ging met een
?sjabloon? soort sticker achtig ding waar ze de acryl op plakte. Tijdens het opzetten kwam er ook al lucht onder de nagels..
en nu.... heb ik ongelijke, super dikke lelijke acryl nagels en rode vlekken op 3 nagels omdat ze mijn eigen nagels geeft meegevijld. Ik wil die dingen eraf hebben..
MAAR HOE? ik las iets over weken in aceton, potjes met acrylverwijderaar bij de Etos... vijlen (waarbij ik bang ben mijn eigen nagel dus écht open te vijlen)
Wie o wie heeft er raad???
dankuuu

heb ze nu in de olie zitten en dat laat ik intrekken, arme nageltjes..
ik schrik ervan zeg. Mag hopen dat je buuf geen bedrijfje hierin heeft zeg
.