TS: ben je inmiddels naar de huisarts gegaan? Heb je misschien iets geks gedaan, of veel herhaaldelijke bewegingen gemaakt de dagen van te voren? 
Ik loop al 3 jaar met chronische pijn en functiebeperking in mijn elleboog (wordt nu eindelijk geholpen
). In mijn geval komt het door 3 radiuskopfracturen. Een lang verhaal kort; waarschijnlijk zit er een los fragmentje in mijn elleboog wat voor irritatie, op slot springen/kraken en pijn zorgt. Door die pijn ben ik verkeerd gaan bewegen met mijn onderarm, en daardoor zijn er secundaire klachten van een tenniselleboog bij gekomen.
De tenniselleboog hebben we meermaals proberen te behandelen met fysiotherapie en shockwave, maar dat heeft weinig tot niets geholpen. Een paar weken terug ben ik teruggegaan naar het ziekenhuis en heb eens goed met de chirurg overlegd. Het kraken/op slot springen past namelijk niet bij een klassieke tenniselleboog!
Nu gaan ze een CT scan maken. Aan de hand van de CT gaan we een behandelplan opstellen, chirurgisch ingrijpen is in mijn geval onvermijdelijk; zij het een kijkoperatie om een fragment te verwijderen, een radiuskopresectie of een chirurgische ingreep aan de tenniselleboog.
Wat de arts-assistent me wel zei is dat de ingreep voor de tenniselleboog matige resultaten boekt..
Hopelijk kunnen ze jou wel op weg helpen en snel klachtenvrij krijgen!