blondspray of coupe soleil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HBZ

blondspray of coupe soleil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 08:01

hallo,
gusteren heeft de kapper coupe soleil gedaan en toen is de uitgroei niet mioi meegenomen.
nu vraag ik mij af of ik niet beter blondspray kan gebruiken. maar men zegt dat dat slecht is.
is dat nu ook slechter dan coupe soleil? en waarom wel of niet.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:03

Ik heb in het verleden 2 of 3 keer blondspray gebruikt, ik doe het nooit meer!
Ik kon me haar zo bij me paard in de stal gooien :( (het was dus als stro.. ;) )

Nant

Re: blondspray of coupe soleil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:57

Ik krijg ook behoorlijk strohaar van blondspray, vind het echt rotspul!
Daarnaast weet ik niet wat voor haarkleur je uitgroei is, ik weet niet of het mooi word als je zelf heel donker haar hebt en je gebruikt blondspray.

Als ik jou was zou ik teruggaan naar de kapper en vragen of ze je uitgroei ook kan doen. (ik snap niet waarom ze dat sowieso niet heeft gedaan)

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:03

Ik hoor veel slechte reacties op blondspray maar ik gebruikte het soms ook maar nooit stro haar van gekregen, ligt misschien aan het type haar?

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:06

Dat is echt heel slecht voor je haar! Ik kan me ook niet voorstellen hoe je daar je coupe soleil mee gaat bijwerken, je kan er toch geen streepjes mee spuiten?

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:11

Echt geen blondspray gebruiken! is echt slecht voor je haar, je haar gaat er helemaal dood van.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:13

met een coupe soleil neem je nooit je uitgroei mee je houd ong half cm over , anders krijg je vlekken en lukt gewoon niet. dan kan je beter het gewoon verven

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 11:43

ik heb heel veel.highlights.
zelf heb ik asblond haar.

verven valt het verkeerd uit, vorige.x 3 over moeten doen omdat het te.rood uitviel.
zelf grbruikte ik.af en toe.blondspray en daar kreeg ik geen strohaar.van.

ik vraag mij ook af of coupe.soleil.ni.beter is dan blondspray?

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:56

zolang je alleen blondspray gebruikt op natuurlijk haar dan is het geen probleem...

maar ga je daarna verven, spoelen of permanenten.... of doe je het op geverfd of gepermanent haar...tja...
Heb vroeger ooit eens gepermanent en ik dacht dat de sprayblond al uit mijn haren was gegroeid...dus niet |( kon dus toen naar bijna kort haar..

dus ik zou het nooit in combinatie gebruiken....

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:03

Wij hebben altijd een kapsalon gehad en als het niet goed is, moet de kapsalon het gewoon oplossen.

Blondspray zou ik nooit gebruiken. Heb weleens haar in mijn handen gehad die daarmee ingespoten werd continu en was echt snot. Zal wel ook dusdanig veel gebruikt zijn, dat het niet goed is, maar toch........

Heel lang geleden was mijn moeders voorpluk blond en die hielden we nog weleens bij met waterstof. Dat is ook echt niet goed en gemakzucht, maar ging steeds om een kleine 7ml die op de aanzet werd gedaan.

Je zegt dat je asblond haar hebt en het verven al 3x te rood werd? Ik denk dat het ook tijd is voor een andere kapper als ik eerlijk ben.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:48

Blondspray blijft maar doorwerken, ook al wordt het nat en was je je haar.

Highlights stopt wanneer het wordt uitgespoeld, dus highlights is beter voor je haar.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:51

Ik heb destijds zelf highlights laten maken door de kapper en de uitgroei met blondspray bijgehouden :)

Tot het haar erg stug werd dus ik heb alles eruit laten groeien en gebruik nu hooguit 2 keer per jaar blondspray op wat plukjes. Dus echt met mate en minimaal.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-06-13 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:52

superpony schreef:
Wij hebben altijd een kapsalon gehad en als het niet goed is, moet de kapsalon het gewoon oplossen.

Blondspray zou ik nooit gebruiken. Heb weleens haar in mijn handen gehad die daarmee ingespoten werd continu en was echt snot. Zal wel ook dusdanig veel gebruikt zijn, dat het niet goed is, maar toch........

Heel lang geleden was mijn moeders voorpluk blond en die hielden we nog weleens bij met waterstof. Dat is ook echt niet goed en gemakzucht, maar ging steeds om een kleine 7ml die op de aanzet werd gedaan.

Je zegt dat je asblond haar hebt en het verven al 3x te rood werd? Ik denk dat het ook tijd is voor een andere kapper als ik eerlijk ben.

dat was mijn gedachte ook :)

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:56

Inderdaad, misschien beschikken ze niet over de juiste informatie.
Als een klant bij mijn binnenkomt weet ik al ongeveer wat voor kleur er vrij zal komen als we het oplichten , en pak dan de juiste kleur om op een goed resultaat te komen.