Graag wil ik bij deze even mijn hart luchten
Afgelopen Donderdag heeft mijn (ex)vriend besloten om een einde te maken aan onze relatie. De reden hier van is dat hij zich belazerd voelt. Ik ben afgelopen woensdag wezen zwemmen met een vriendin en haar vriend.. Dit allemaaal prima verlopen, vond het alleen wat ongezellig aangezien er nog meer mensen bij waren.. Maar goed, even ter zake. Hij heeft het dus uit gemaakt omdat ik whatsapp contact had met een andere jongen. Op het eerste gezicht leek het gewoon een normaal gesprek, totdat de jongen in kwestie me begon in te palmen met allemaal lieve dingen en beetje vreemde dingen begon te zeggen.. Hij was me dus aan het versieren.. Op een gegeven moment vertelde ik hem dat ik wilde slapen en dat ik hem de volgende dag wel weer zou zien/spreken. Hij ging namelijk ook mee zwemmen.. Nog net voordat ik ging slapen zei die: "Enne, niet te mooie bikini aantrekken hé?" Waarop dus ik met vol trots een foto stuur van mijn bikini. Gewoon een foto van de bikini zelf.. Waarop ik dus gewoon normaal antwoord kreeg enz enz..
Maar goed, ik dus naar het zwembad en later kwam (ex)vriend ook nog even. We hadden daar nog even wat gegeten en niet veel later naar zijn huis gegaan om te gaan douchen enz. Die avond heb ik me best schuldig gevoeld, want we hadden wel een leuke avond samen.. De volgende dag (donderdag) had ik pas de ballen om het hem te vertellen wat er was gezegt enz. Had het hem verteld via whatsapp vond ik toch wat veiliger, maar achteraf natuurlijk geen goede keuze geweest. Ik werd voor van alles uitgemaakt wat ik hier maar niet zal plaatsen.. kort om, heb het hele scheld alfabet naar me hoofd gehad.. Nu is het dus uit, maar hij heeft tegen een vriendin gezegt dat het nog goed kan komen als ik z'n vertrouwen terug win.. Natuurlijk zou ik niets liever willen, maar hij stoot me erg af..
Anyway, heb dus nog wat dingetjes van hem hier thuis liggen.. dus ik vroeg aan hem wat de bedoeling is met die spullen. Vertelde hij me dat ik het vest als aandenken mag houden.. Aan de ene kant lief, maar aan de andere kant wat moet ik er mee en het word er niet beter op om die vest continu in me kast zie hangen..
Jullie snappen wel dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen..
Zouden jullie tips en of advies kunnen geven?
. Zo denk ik er in ieder geval over haha. Denk dat het (aan je verhaal te horen) nog wel goed kan komen, maar ga wel bij jezelf te raden of je dit zo wilt, dat jaloerse gedrag.. 
Dat hij uberhaupt al zo snel jaloers is, dat zou voor mij echt een afknapper zijn.