Chronische ontsteking vetweefsel in knie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Chronische ontsteking vetweefsel in knie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:12

Pff hoeveel topics over knieën heb ik wel niet doorgespit of geopend? Elke keer weer een andere diagnose.
Maar na zo'n 3,5 jaar pijn is er afgelopen dinsdag een echo gemaakt en heb ik vandaag de uitslag gehad!

Ze hebben al die tijd gedacht dat het mijn kniepees was, maar het is dus een ontsteking van het vetweefsel.
Ik heb nu voor 2x per dag ontstekingsremmers voor 21 dagen lang. Ik ben benieuwd of het helpt.

Is er iemand die ook nog ervaring heeft met dit? Ik had al wat gegoogled (?) maar daar kwam niet veel uit.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:32

Misschien gaat het om het vetlichaampje in je knie dat ontstoken is? (Vetlichaam van Hoffa, Hoffa's fat pad, infrapatellar fat pad)

Meer kan ik er ook niet over zeggen, maar je kan hierop mss ook eens googlen en zien of het bekend lijkt..

Chantaliiejj

Re: Chronische ontsteking vetweefsel in knie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:44

Wat heb jij precies aan je knie/been ik moet maandag ook voor een echo van me knie.
na ruim 4 en half jaar pijn, pijn en nog is pijn te hebben gehad in me been .. heb je ook zo veel pijn gehad aan je been/knie dat je last had met zitten ?

Iejoorr

Re: Chronische ontsteking vetweefsel in knie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 10:30

Bedankt voor de tip Lidewijke, ik ga is kijken!

Chantaliiejj: Zoals in de titel staat, een chronische ontsteking. Ik had inderdaad ook last met zitten, maar alles wees bij mij op mijn pees. Heb zelfs een prik in de pees gehad om te kijken of dat zou helpen.
Ik raad dus iedereen aan eerst een echo/ foto te laten maken en dan pas verder te gaan. Ik ben nu 3,5 jaar lang behandeld voor iets wat ik niet blijk te hebben.