Ik kamp al een tijdje met een vervelend probleem, ik heb namelijk in beide oksels (in het onderste gedeelte, dus richting de zijkant van mijn ribben, waar je okselhaar ongeveer stopt met groeien) lichtbruine vlekken. Meerdere dingen heb ik geprobeerd zoals met verschillende scheermesjes scheren en ook heb ik verschillende deodoranten gebruikt (van chemische troep met een hoog parfum gehalte tot Sanex 0.0% zonder parabenen en alcohol) Het gaat gewoon niet weg!
Nu vooral met het aankomende bikiniseizoen (mocht het ooit nog zomer worden hier
) is het toch wel fijn als ook mijn oksels er netjes verzorgd uitzien. Ook als ik een mouwloos topje aan heb en ik steek mijn handen in mijn zij zie je aan beide kanten nét de lichtbruine vlek, op een afstand lijkt het net of ik mij niet geschoren heb, pas als je dichtbij komt zie je dat dit gewoon mijn huid is. Het jeukt/irriteert niet maar de huid voelt wel wat ruw. Ik zweet niet overmatig en ik douche iedere dag.Overigens heb ik blond haar en een "gewone" blanke huidstint.
Ik ben gaan googlen maar ik kwam vooral dingen tegen over mensen met een donkere haarkleur of een iets donkere huidskleur, ik ben juist op zoek naar ervaringen, tips and tricks van mensen die hetzelfde probleeem kennen als ik.
Eventueel kan ik via PB foto's sturen, die zet ik liever niet in het topic, het is geen ernstig probleem maar ik heb al erg genoeg getwijfeld of ik het topic aan wilde maken
Zijn er nog meer lotgenoten met mijn probleem?!
Ik zal vanavond even een foto sturen in PB voor degenen die dat willen, ik Bok nu via mobiel en krijg het niet voor elkaar om te uploaden