het begon in september ik had telkens griep verschijnselen maar het brak niet door dit ging door tot januari en moest in februari geopereerd worden dus ben naar de dokter gegaan en heb een antibiotica kuurtje gehad en het ging daarna stukken beter, na de operatie heb ik mij nog een maand niet lekker gevoeld (moe en geen eetlust) wat waarschijnlijk van de operatie/morfine kwam, en toen is het een tijd weer goed gegaan. begin mei begon het weer, verkoudheid keelpijn en oren dicht dit werd na een week ietsje minder en daarna ging het weer slechter inmiddels voel ik me al 3 a 4 weken niet lekker ik ben erg vermoeid slaap vaak slecht voel me misselijk zweet veel (terwijl ik een enorme kou kleum ben) en krijg geen hap eten door mijn keel, ik heb wel honger gevoel maar als ik aan een boterham begin krijg ik net aan de helft weg en word ik misselijk, ook het avond eten is drama krijg het niet weg en lig de hele avond misselijk op de bank. ik ben al bij de dokter geweest weer antibiotica maar knap er weinig van op, het enige wat goed helpt is stukjes fruit en fruit sappen. ik wil zo niet beginnen aan mijn nieuwe baan
van de week maar weer langs de dokter.. zijn er meer mensen die dit hebben? of zijn er tips om deze ellende uit te zitten? bedankt voor het lezen van mijn verhaal moest het toch even van mij afschrijven ik ben normaal zo energievol en happy en daar is nu niets van over