groepen mensen en lichamelijke klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

groepen mensen en lichamelijke klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 21:49

Hallo bokkers,

Ik zit onderhand toch wel erover na te denken om een mitella om te gaan doen als ik weet in een situatie te komen waar mensen snel mijn borstbeen raken ( bijvoorbeeld als ik naar de stad ga of op school ) , maar vroeg me af of dit niet erg overdreven is en hoe bokkers die ergens een zwakke plek hebben dit probleem oplossen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: groepen mensen en lichamelijke klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:50

Mijn ervaring is helaas dat het weinig uitmaakt - als mensen niet uitkijken, kijken ze niet uit, ook niet naar die mitella...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 21:54

Tja, daar heb je wel een punt Blue_Eyes

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:58

Hmm redelijk herkenbaar.. Ik ben qua aanrakingen in het gebied van mijn bekken erg gevoelig. Als ik samen met mijn vriend ben loopt hij aan de gevoelige kant, zodat er minder snel gebotst word. Maar idd, mensen kijken gewoon niet uit...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 22:00

Dan denk ik dat ik toch maar op het aanbod van school inga om eerder de klas te verlaten... en tja, de stad in kan ik ook op minder drukke tijden.
Bedankt voor de informatie

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:01

Succes!

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 07:26

Ik heb dit ook gedaan met krukken tijdens winkelen oid, maar dat zie je helaas iets beter dan een mitella. Zou ook ingaan op het idee van school en als je gaat stadten een mitella dragen, voor de wel oplettende medemens

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 07:45

Een rolstoel werkt wel heel goed, heb ik gemerkt! Mensen gaan er vaak voor opzij. Maar het geeft ook aparte blikken (volgens mij denken sommige mensen dat iedereen in een rolstoel geestelijk niet in orde is) en soms gaan mensen op een aparte manier tegen je praten :?
Respect trouwens voor de rolstoelrijders onder ons. Zelf rollen is heel vermoeiend en je kunt echt nergens bij (vooral met boodschappen doen) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 08:00

LZP -> MW

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:34

@x_spekkie_x: Een rolstoel werkt echt niet altijd goed. Heb al een aantal keer gehad dat er mensen gewoon over je heen vallen, op je voeten gaan staan, dat soort dingen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:58

RubyRed schreef:
@x_spekkie_x: Een rolstoel werkt echt niet altijd goed. Heb al een aantal keer gehad dat er mensen gewoon over je heen vallen, op je voeten gaan staan, dat soort dingen.

Echt? :wow:
Ik heb wel gehad dat ik voor een kraampje stond te wachten tot ik aan de beurt was (voor gratis broodjes bij een evenement) en dat iedereen ging voordringen. Dat krijg je blijkbaar als iets gratis is 8)7 Toen heb ik wel mijn rolstoel in de strijd gegooid :D :o

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:07

x_spekkie_x schreef:
RubyRed schreef:

Echt? :wow:
Ik heb wel gehad dat ik voor een kraampje stond te wachten tot ik aan de beurt was (voor gratis broodjes bij een evenement) en dat iedereen ging voordringen. Dat krijg je blijkbaar als iets gratis is 8)7 Toen heb ik wel mijn rolstoel in de strijd gegooid :D :o

Ja, echt. Niet zomaar in een winkel ofzo, dan zien mensen je wel, maar in een menigte kijkt echt niemand omlaag of daar toevallig een rolstoel rijdt...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 13:41

wow RubyRed, zoiets zie je toch wel?!
jammer dat mensen niet hun ogen gebruiken inderdaad... maar wat valt eraan te doen?
bedankt voor alle tips mensen