Ik ben altijd maar moe ondanks dat ik "multivitamine suplementen" neem van een bekend merk. Ik eet een tijd alleen maar gezond eten (geen junkfood). Ik ben altijd opgejaagd en gestressed of ik het wil of niet. Honger, honger honger.. stemmingswisselingen, ik kan heel vrolijk zijn en de volgende vijf minuten down..
Ik voel me soms lastig terwijl ik niet goed weet waarom.
Ik heb gisteren bloed laten trekken in de hoop dat daar iets uitkomt zoals een vertraagde schildklier of dergelijke. (ik heb ook overgewicht en wil in de toekomst een gastric bypass laten uitvoeren, hiervoor ben ik ook al testen bezig)
Weet iemand misschien wat zou kunnen schelen? waar ik me wat beter van ga voelen?
Alvast bedankt
Samiyah
Geplaatst: 15-06-13 12:35
Slik je de pil? Misschien heeft dat er mee te maken? Verder, tja.. het kan van alles zijn natuurlijk. Eerst de bloedtest maar afwachten lijkt me? Sterkte!
8nnemiek
Geplaatst: 15-06-13 14:22
Kan vanalles zijn inderdaad.. Even de bloedtest afwachten Ik werd zelf heel erg moe en voelde me slecht door de pil, en enorme vreetbuien daar ben ik nu twee maand vanaf en voel me al een stuk beter..
Doordat je onrustig word kun je ook behoorlijk moe worden. Stress en onrust vreet energie. Bij mij kwamen de klachten van de pil ook pas na een aantal jaar.
Heb je de hoofdpijn ed gekregen nadat je gestopt bent met junkfood of ben je gestopt met junkfood omdat je je zo voelde? Hoelang houdt dit al aan?
PortRoyal
Geplaatst: 15-06-13 15:12
Ik voel me ook niet goed, ik heb een te hoge bloeddruk,ben neerslachtig,duizelig soms en heb hoofdpijn. Ik heb besloten dat ik met de pil ga stoppen, misschien helpt het. Ik gebruik de pil al 25 jaar, dus het wordt wel tijd denk ik. De pest is alleen dat ik de pil ben gaan gebruiken omdat ik vreselijke bloedingen had. Als dat weer terugkomt zou ik erg balen, maar ja, daar kom ik maar op een manier achter. Wel laat ik volgende week bloedprikken om dingen uit te sluiten. Vervelend is het wel allemaal..