Dinsdag heb ik een verstandskies laten trekken en als gevolg zit ik nu dus met een flink opgezwollen wang. Dat is helemaal normaal en gelukkig valt de napijn me honderd procent mee, maar nu zit ik met het volgende...Morgen (donderdag) avond heb ik als het goed is een soort borrel op school om te vieren dat ik geslaagd ben en momenteel zie ik er uit als een hamster met maar één wangzak
Niet iets om me voor te schamen o.i.d., ik heb tenslotte gewoon die rotkies laten trekken en dit hoort er bij, maar ik heb er niet zo'n zin in om daar morgen die hele tijd rond te lopen met het gevoel dat iedereen zich aan 't afvragen is waarom ik er in godsnaam zo uitzie
Dus is de vraag: hoe kan ik dit een beetje camoufleren zodat het van een afstandje niet meteen het eerste is wat je aan me ziet? Als 't winter was geweest had ik een hele dikke kol/sjaal omgedaan, maar in dit weer gaat dat er natuurlijk alleen nog maar vreemder uitzien
Dus wat dan?Gelukkig is de boel amper verkleurd, dus ik ga er daarvoor geen extra make-up tegenaan gooien.. 't Gaat meer om de vorm
Het creatiefste waar ik momenteel op kom is m'n haar los doen en zo kammen dat het meeste aan die kant valt en daarnaast met oorbellen/een ketting de aandacht een beetje af proberen te leiden. Op zich kom ik er daar ook wel mee, zoals gezegd, ik schaam me er niet voor of zo en stiekem hoop ik dat het morgenavond misschien al ietsje aan het afnemen is, maar wie weet heeft bokt nog een briljant idee voor me 
Bedankt voor 't lezen!

Goeie tip
Wie weet dat dat inderdaad helpt!