In Groningen ben ik dus wel lekker actief bezig met van alles en heb ik bijna altijd wel wat te doen.
Maar goed, ik ben de helft van de week wel nog in Assen. Dus echt thuis thuis. Dit omdat ik mijn hond hier ook heb, waar mijn vader wel voor zorgt, maar die ik toch na een dag of 3 ontzettend mis. En mijn paarden staan hier in Assen. Voor de dagen dat ik in Groningen ben, heb ik een bijrijdster, maar, wil zelf ook wel heen natuurlijk. Waarom heb ik anders een paard, als ik er niets mee doe.
Dus dat vermaak heb ik hier wel. Lekker paardrijden en met de hond wandelen... Maar na een tijdje is dat niet genoeg meer. Heb hier in Assen wel een paar vriendinnen, maar die zijn vaak druk met studie, stage, hun vriend etc, waardoor er toch grote delen van de dag (en vooral avonden) niet ingevuld zijn.
Komt ook omdat ik op het moment geen werk of studie heb. Ik begin in september weer met studeren.. Maar tot dan ben ik lekker lang vakantie aan het vieren, met de verveling erbij.
Maar nu dan?
Ik kan gewoon niet meer een paar uur thuis zitten en niets doen. Dan word ik gillend gek.. Ik wil constant bezig zijn.
Dit is echt een luxe-probleem dit, ik weet het.. Maar ik ben zo druk in mijn hoofd! En zo actief.. En dat is heel vervelend als ik even niet weet wat ik kan doen. Zoals vanavond. Dan zit ik maar achter mijn laptop beetje filmpjes en series te kijken en dat frustreert behoorlijk.
Om de eh actiefheid wat in te dammen ben ik maar overmatig gaan sporten. 1) leuk voor mijn bikinibody deze zomer, maar 2) echt vermaak is het niet. Verder kook ik elke avond als ik in Assen ben ontzettend uitgebreid. Sta soms wel 2 uur in de keuken. Heb ik wat te doen namelijk.. Maar ook dat begint wat te vervelen. Daarnaast doe ik het liefst heel veel dingen met vrienden, maar die kunnen ook niet elke dag voor me 'klaarstaan' en zich onderwerpen aan mijn grillen.
Het vreemde is nog wel, dit is echt iets van de laatste tijd. Paar weken geleden zat ik zo een hele dag zonder problemen thuis. Lekker boekje lezen in de tuin, 3 films op een dag kijken. Totaal geen moeite mee..
Maar nu, nee, echt niet.
Is het misschien de lente
Wie herkent dit ook en enig idee wat je er in hemelsnaam aan kan doen..

) te weinig heb gedaan.