Week of 2 begon ik weer lekker gele proppen op te hoesten... Heb ik continu het idee dat er een ontzettende grote prop tussen m'n neus en keel zit. Hoewel m'n neus zelf niet verstopt zit , kan ik ook niet echt ademen door m'n neus. Lymfeklieren in m'n hals zijn opgezet en mijn ogen zijn ontstoken (ik kan geen make-up of lenzen in, heb het gevoel alsof ik er uitzie alsof ik zo uit Lochness ben weggelopen
) . Ik ben kortademig (door die prop in m'n keel) en ben de hele tijd licht in m'n hoofd/duizelig... Gisterochtend een ochtendje er op uit gegaan met familie, maar halverwege naar huis gegaan omdat ik moe en duizelig was en bleek zag... M'n neus jeukt als de pest, maar ik moet zeggen dat de jeuk in m'n gehemelte / binnenkant oren juist ietsje minder is dan normaal... (dat is de reden dat ik me heb laten testen... - ondraagbare jeuk in mijn gehoorgangen ed
En het feit dat een duiktripje me meteen ee gescheurd trommelvlies opleverde ) Verder moet ik de hele tijd vies rochelen als ik wil slikken - iets wat in z'n geheel nogal lastig gaat- . Niezen heb ik opzich niet echt last van (heb wel een paar keer random moeten niezen de afgelopen weken. Maar mss 3 of 4x
) . Ik heb ook het idee dat er slijm in m'n longen zit en gezien mijn (heftige) longontsteking van afgelopen jaar vind ik dat nogal beangstigend
, maar heb verder geen koorts of wat dan ook (alleen heel af en toe een verwaarloosbare verhoging
van 37.6 ofzo die dan ook snel weer afzakt ) ..Ben bij de HA geweest voor mijn oogontstekingen en kreeg te horen dat ik vet-allergisch uitzag en of ik geen hooikoorts heb. Toen heb ik hem op mijn bloeduitslagen gewezen, maar desondanks anti-allergie oogdruppels meegekregen omdat die volgens hem, sowieso wel werken (ook bij virus)...
Daarna eens er op gaan letten en tot de conclusie gekomen dat ik idd wel meer klachten heb die wat weghebben van hooikoorts
.1 zijn mijn klachten typisch allergie, of is het gewoon een gekke verkoudheid + stress (en veel late feestjes ed.
) ? .2 kan je allergisch zijn als je bloed zegt van niet
?.3 Wat is er aan te doen? Ik ben vandaag begonnen met bisolvon tegen de slijm. Heb ook anti-allergie tabletjes van mijn broer gekregen maar moet de dosering even uitzoeken. En heeft het zin om neusspray te halen? Heb er echt geen verstand van...
't is voor het eerst dat ik zulke heftige symptomen heb (vooral de benauwd-/duizeligheid is aardig ruk) ... Had eerst alleen maar een beetje last van jeuk aan m'n neus haha. En daarvan wist ik niet eens zeker of het allergie was of gewoon stof dat in m'n neus kwam
Dank voor het lezen iig!

Want 't is (uiteraard) nog niet weg