Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vjestagirl schreef:Direct en duidelijk aangeven dat je het niet van plan bent en dat je geen preek wenst. Dat je je volledig op de hoogte bent van alle ins en outs, en dat het niet gaat gebeuren. Hebben ze daar geen vrede mee? Andere verloskundige zoeken.
janne schreef:ik zelf heb vroeger tot 13 maanden bv gehad van mijn moeder omdat het goed zou zijn voor allergieen enz ik ben voor heel veel dingen allergisch en heb hooikoort deze vlieger gaat dus echt niet op

horseyfries schreef:Iris82, ook bij jou mis ik het respect voor TS, denk je nu echt dat zij niet weet dat er voordelen zijn? Ze vertelt toch hoe ze geprobeert heeft?
Ben ook met de fles groot geworden, geen enkel probleem hoor!

en anderen mogen best informeren, maar pushen is nog done nee
Chubby schreef:De cijfers zijn niet verzonnen, die zijn gebaseerd op groter onderzoek en mag je voor waar aannemen. Denk niet dat we daar nog discussie over hoeven voeren, individuele gevallen zeggen weinig over het algemeen. De gezondheidsvoordelen zijn er, naast vele andere voordelen en nadelen.
Het gaat om het respect hebben voor de keuze die elke ouder zelf maakt op basis van eigen goeddunken, ervaringen en wensen.
Vjestagirl schreef:Chubby schreef:De cijfers zijn niet verzonnen, die zijn gebaseerd op groter onderzoek en mag je voor waar aannemen. Denk niet dat we daar nog discussie over hoeven voeren, individuele gevallen zeggen weinig over het algemeen. De gezondheidsvoordelen zijn er, naast vele andere voordelen en nadelen.
Het gaat om het respect hebben voor de keuze die elke ouder zelf maakt op basis van eigen goeddunken, ervaringen en wensen.
Helemaal mee eens.
Ongeacht wat een onderzoek er ook over zegt, dat BV beter zou zijn voor het kind, maakt het in dit geval zeker niet beter voor de moeder. Als zij absoluut geen behoefte heeft om bv te geven om wat voor reden dan ook, dan mag dat.