Hey,Ik heb een soort snee op de top van mijn tong. Geen papier oid tegen aan geschuurd. Het bloed ook niet, alleen het is wel een snee erin.Enig idee hoe dit komt? Groetjes
Ninja's met scheermessen wel. Alhoewel ze natuurlijk niet altijd voor de tong gaan, daar heb je gelijk in.
Kan geen kwaad. Heb ook een hele snee/afdruk van mijn bar (van mijn beugel) op mijn tong staan.Trekt wel weer bij.
waarschijnlijk weet jij beter wat je gedaan hebt dan wij? misschien iets gegeten met scherpe rand? heb je een beugel en daar aan open gehaald?
Lizz schreef:Zuurtje, lolly of wijnbal gegeten? Vooral die laatste kan dan goed voor elkaar krijgen!!Klopt. Heb ik ook wel eens gehad.Of een half pakje van die Energy fruitsuikerdingen. (weet niet meer hoe ze heten)
Lizz schreef:Zuurtje, lolly of wijnbal gegeten? Vooral die laatste kan dan goed voor elkaar krijgen!!ja, dat heb ik wel gehad. Dan zal dat het wel zijn
Sjors schreef:Beetje over enthousiaste vriendjes? Tongkabouters?Naja, alles is beter dan bijna het puntje van je tong kwijt zijn.. en het heelt wel snel
Nayomie schreef:Sjors schreef:Beetje over enthousiaste vriendjes? Zou ook nog kunnen Meervoud nog wel. Daar zou ik ook een snee van op mn tong krijgen.