Waar ik al jarenlang last van heb is extreem veel druk achter mijn ogen. Zo erg dat ik letterlijk het gevoel heb dat mijn ogen er ieder moment uit kunnen vallen en moet ik ze ook (voor mijn gevoel) terug duwen met mijn handen. Daarnaast ook dat ik met enige regelmaat flauw/weg val. Dat kan gewoon onder de douche zijn dat ik ineens instort en pas een paar minuten later weer bij kom. Ook extreme hoofdpijnen waardoor ik gewoon niet meer kan bewegen horen hier bij.
De laatste maanden heb ik ook heel veel geheugenverlies. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik over een uur ben vergeten dat ik dit heb gepost bijvoorbeeld. Zo ook dat ik ineens compleet de weg kwijt ben en geen idee meer heb hoe ik ergens ben gekomen. Een aantal jaar terug ging dit ook gepaard met het niet meer herkennen van mensen en locaties. Hier heb ik een tijdje geen last meer van gehad, maar de laatste maanden word dit weer erger. Een misschien wat minder extreem, maar wel heel vervelend iets is dat ik extreem veel last van sleepparalysis heb. Afgelopen nacht heb ik dit bijvoorbeeld drie uur lang gehad. Zelfs in mijn slaap droom ik over verlamd zijn om vervolgens zo wakker te worden tot ik wederom in slaap val om 5 minuten later wakker te worden en het weer te hebben. Nu raak ik er over het algemeen niet meer van in paniek maar na zo'n lange tijd word ik er wel eens benauwd van. En dan heb ik daarnaast sinds een maand of twee steeds jeuk in mijn oren.
Ook kan ik sinds een maand niet meer tegen alcohol. Als ik een biertje drink kun je me naar huis dragen omdat ik zo dronken ben. Op het moment drink ik dan ook alleen nog maar water.
Alles bij elkaar een bergje rare klachten. En ik weet niet of ik er nu weer mee naar de huisarts moet of het maar gewoon moet laten gaan. Ik heb geen in om weer afgeschilderd te worden als "dat kind dat altijd wat heeft". Maar het is wel knap vervelend. Ik ben in de afgelopen jaren al zo veel naar de huisarts geweest en gezien ik waarschijnlijk toch weer weggestuurd word met het is stress vraag ik me af wat jullie zouden doen. Toch nog eens langs gaan (en met een rotgevoel weggestuurd worden) of gewoon laten.
Bedankt