Bioresonantie, wie heeft er ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Bioresonantie, wie heeft er ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 16:32

Hoi Bokkers.

Bij deze dan maar, wie heef er ervaring met bioresonantie?
Ik overweeg om dit te gaan proberen aangezien ik op een een of andere manier overal en nergens op reageer.
Doe ik het niet komt het na verloop van tijd vanzelf.
Een klasgenootje van mijn broertje jaren geleden had ernstige allergieen en die was er met 6 weken van af met behulp van bioresonantie.
Daarna heeft ze het ook nooit meer gehad en is sindsdien gezond terwijl ze altijd ziek was.

Zelf heb ik meerdere allergieen voor voeding, dat vind ik niet zo erg maar vooral de toenemende reacties op veel zaken vind ik niet fijn.
Zo verdraag ik bijna geen medicijnen en zelfs supplementen verdraag ik vaak na verloop van tijd dus niet meer op een of andere manier.
Er gaat dus ergens iets niet goed, alhoewel ik al een heel eind ben maar graag zou ik het laatste zetje ook hebben tot weer helemaal blijvend fit!

De discussie over wel/niet alternatief wil ik hier trouwens niet voeren, ik zoek gewoon ervaringen van mensen. :)
Regulier kunnen ze er toch niets mee dus dan moet een mens wat.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 20:24

Niemand?
Ik zit net te denken.. Al sinds vorige week niet fit en sinds vorige week vliegen de pollen je om de oren.
Hooikoorts is gearriveerd dus.

Nachtlampje

Re: Bioresonantie, wie heeft er ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:26

Oei, nu moet ik goed nadenken. Volgens mij heeft mijn moeder bioresonantie gedaan/ondergaan/gevolgd, waarna zij met een stuk sterker afweersysteem er weer uit kwam.
Van wat ik weet van omgeving heeft bioresonantie veel positieve invloeden gehad :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:27

Ik heb een kennis dier emee werkt. Met zeer verbluffende resultaten. Dus wil je meer info, PB me maar.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 20:29

Ik pb je even Cassidy.

Ik heb dus een allergie voor melk, gluten, intolerant voor soja en druiven.
En zo nog wel meer volgens mij maar dit is de hoofdmoot.
Probeer suiker al te vermijden en bewust te eten, en heb e.e.a. aan supplementen.
Dat ging goed, tot die kl*tepollen dus.. }:0
Verder fybromyalgie, asperger gediagnosticeerd en een burn-out gehad 4 jaar geleden waarna dit allemaal begonnen is. :Y)

Ik heb nu het idee dat het histamineverhaal me nu dus opbreekt net als vorig jaar.
Slik dus al standaard antihistamine dus even een pilletje bij het kruidvat halen gaat dus niet werken.
Heb wel de Fluticasonpropionaat tevoorschijn getoverd, neusspray met steroïden dus kijken wat dat doet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:37

En je hebt antwoord terug.

Neem even contact met haar op, wat ik zo hoor (zelf geen ervaring) zijn de resultaten verbluffend.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 20:45

Je hebt een pb'tje terug uiteraard.

Zelf ben ik op alternatief ook niet dom, ik ben me bewust van heel veel zaken.
Zoals de acupunctuur, wat voeding doet, bachbloesem en dus wat emoties doen en meer van dat soort dingen.
Ik kon het tot vorige week ook gewoon goed handelen, maar ik ben bang dat dit wel lastig is.
Dit is histamine teveel.. Door bijnierklachten maar de middelen daarvoor reageer ik niet zo goed op doordat ik heftig reageer.
Histaminebeperkend erbij is ook zo wat met mijn gebruiksaanwijzing. :+

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:46

Succes! Ik hoop dat je verlichting van je klachten vindt....

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:49

Ik ben bij een orthomoleculair arts geweest die hier ook mee werkt. Dit was voor de migraine. Ben er heel tevreden over! Mocht je meer informatie willen kun je een pb sturen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:04

bedankt Cassidy. :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:56

Ik laat hier trouwens wel weten wat ze gezegd hebben donderdag.
Weet eigenlijk niet of ze al gelijk door gaan meten ja of nee maar ik zie het wel.
Anderzijds lijkt het me sterk dat ze alleen maar over de problemen gaan praten. :+

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:11

Ik ben benieuwd of het gaat helpen bij je. Ik heb veel last van voedselallergieen (melk van schaap, koe en geit; ei, gluten, aantal noten, groente en specerijen) en daarnaast CVS en fibromyalgie. Bioresonantie heb ik al vaker wat overgehoord, heb me er alleen nooit echt in verdiept.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 12:30

Hier hetzelfde verhaal dus..
Ik hoop het.

Het is ook gewoon echt een histamineprobleem door die allergieen. -O-
Zodra ik niet eet gaat het goed, nu een kwartier geleden gegeten en meteen hoofdpijn, pijn in mijn nek en een dikke neus en keel.
Ik was het redelijk de baas maar de hooikoorts is de wel bekende druppel.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:37

Ik ben altijd erg geïnteresseerd in alternatieve geneeswijzen, ben dus erg benieuwd hoe je afspraak verloopt!

Helpt het ook voor maagproblemen?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 12:42

Als je de oorzaak er van weet..
Ik denk dat maagprobelemen gewoon wat aanpassing behoeven en dan hoeft het niet shocking te zijn of is dit niet nodig..
Maar dat is hoe ik er over denk.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:50

Ik heb een stuk of 10 behandelingen gehad, een jaar of 8 geleden. Kostte klauwen met en heeft niets opgeleverd.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:58

Ik heb hier een paar jaar geleden informatie over opgezocht, om te zien of het iets voor mij was. Maar voor mij is het geen bewezen zaak dat het werkt.
Ik heb ook 2 collega's die dit geprobeerd hebben. Die zijn er veel geld aan kwijt en het heeft helaas niet geholpen.

Hopelijk helpt het jou wel. Ben benieuwd naar je ervaringen :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 15:26

Ik hoop gewoon dat het wat doet.
Kijk, vandaag ben ik gewoon dik uitgeschakeld wéér.
Ik heb gegeten, resultaat daarna moe moe moe en moe.
Dikke keel dikke neus, hoofdpijn het wil gewoon niét.

Tot voor dit mooie weer had ik het niet, maar ik heb al gekeken naar histamine beperkt dieet en ik eet dus al niet zo enorm veel histamine.
Veel dingen mag ik sowieso al niet, heb geen overgewicht en eet ook zeker niet veel te veel ofzo.
Dat is ook nog een zaak, teveel eten is dus ook teveel histamine omdat het overal in zit.

De histamine kan dus ook spierkrampen veroorzaken las ik gisteren en dat heb ik dus ook.

elsando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:30

Ik heb dit zeker 8 jaar geleden gedaan. Ben een aantal keer heen geweest, en ik ben echt van mijn kwaaltjes af. Zo was ik super allergisch voor alle dieren, hooi, stro en had heel erg hooikoorts. Nu heb ik nergens meer last van. Ook ben ik door deze therapie erachter gekomen waarom ik erg last had van eczeem. Behandeld en heb het nooit meer. Dus ik kan het aanbevelen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 15:50

Duimen draaien dus..
Zo kom ik meer ervaringen tegen.
Maar ik ben bang dat ik door het complexe probleem en niets extra kunnen wegnemen het niet lukt.
Maarja zo moet ik gewoon maar niet denken..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:52

Informeer gewoon goed bij wie je terecht komt.
En wie weet, werkt het voor jou. Dan heb je het tenminste geprobeerd.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 10:32

Intake net achter de rug.
Nu heb ik de 17e een afspraak, eerst op vakantie zaterdag..
Moet zeggen dat het wel goed voelde, we lagen in ieder geval op een lijn en dat vind ik erg prettig.. :)

In ieder geval ben ik een interessant geval geeft ze aan, en heeft ze 1.5 uur nodig om alles te testen.
Alles gaat ze testen, alle allergenen, bacterien, etc..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 16:39

Zo gezegd zo gedaan ben ik de 17e gewest.
Ik ben geweest en bij het testen voelde ik al vanalles want ik blijk erg gevoelig.
Wisselend gevoel door mijn hele lichaam met het doormeten, ineens een steek in mijn hoofd toen ze dus inderdaad bij de virussen was.
Bij het bewuste buisje G4 ineens vreselijk misselijk en beroerd en dat was inderdaad het beruchte buisje melkproducten wat ik zelf al wist.
Dit kon ik niet weten want alles was blanco.

Toen is ze gestopt met doormeten en heeft ze een aantal programma's aangezet om de boel op de huppel te helpen en dan volgende keer doormeten weer.
Nu werd ik er erg naar van namelijk.
Het resultaat was opzich niet heel raar buiten het feit om dat de lyme bacterie in mijn systeem zit.
Vijf jaar geleden een vermoedelijke tekenbeet gehad en daar meteen antibiotica voor gekregen, maar blijkbaar helpt dat dus niet altijd.
Sinds die tijd ben ik achteraf gezien ook ziek geworden langzaam aan..

Nu heb ik sinds 6 dagen een biowave apparaat, een bioresonantie apparaat voor thuis.
De eerste 1.5 week ben ik gewoon ziek geweest, dood en doodmoe geen puf om te eten en ik sliep erg veel.
Tijdens de behandelingen ben ik echt naar ik wordt langzaamaan ziek bij de Lyme chip gedurende de dag.
Dat kan ik iets opheffen met ontgiften en immuunsysteem maar het blijft een vermoeiend iets.
Zondag een dagje niets gedaan en toen voelde ik me heel goed.
Gisteren was ik heel naar en gruwelijk moe, dus vandaag even niets en nu voel ik me eigenlijk top.
Er staat voor lyme met biowave 6-8 maanden dus ik ben heel benieuwd.
Tot op heden geeft het flink reactie en nu zonder voel ik me prima, dus het is niet dat ik sowieso wel ziek ben.