Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nynke1 schreef:Wat dacht je van je ouders wakker maken en naar de huisartsenpost gaan?
Ik snap dit soort topics nooit..
Miracle_ schreef:Nynke1 schreef:Wat dacht je van je ouders wakker maken en naar de huisartsenpost gaan?
Ik snap dit soort topics nooit..
Amen.
Ik snap niet dat hier een topic aan vooraf moet gaan.. Bel de HAP, simpel toch.. Wij zijn geen dokter, en kunnen al helemaal niet vanachter een beeldscherm zien wat er scheelt. Vraag je ouders gewoon om hulp, en anders wordt het pijn hebben vrees ik.
volgende ochtend toch maar snel naar de eerste hulp want mn vinger was 2x zo dik en knapte bijna uit z'n vel. 
janne schreef:je ouders wakker maken en naar de huisartsenpost het kan gebroken zijn of zwaar gekneusd zijn,ga naar de huisartsenpost post dan weet je het,en krijg je waarschijnlijk ook betere pijnstilling
maar kun je dat zelf ook niet bedenken dan
Cassidy schreef:Ik weet niet of er ergens een coolpack in huis is? En ik snap niet dat je niet eerder naar de HAP bent gegaan...Kneuzingen zijn pijnlijk maar je kunt maar beter weten dat er niets gebroken is. En misschien kan de HAP een stevige pijnstiller voorschrijven.
doezel2 schreef:je ouders wakker maken.
snap nooit zulke topicsn als je zooo veel pijn hebt ga je toch na je ouders/ arts
soms krijg ik het idee dat ze zulke topics aanmaken om zoveel mogelijk berichten te krijgen

SindyKaya schreef:janne schreef:je ouders wakker maken en naar de huisartsenpost het kan gebroken zijn of zwaar gekneusd zijn,ga naar de huisartsenpost post dan weet je het,en krijg je waarschijnlijk ook betere pijnstilling
maar kun je dat zelf ook niet bedenken dan
Niet als je ouders altijd stront chagarijnig worden en dat ze de heletijd zeggen dat ze nu nog lekker hadden kunnen slapen of ander gezeur..

SindyKaya schreef:Cassidy schreef:Ik weet niet of er ergens een coolpack in huis is? En ik snap niet dat je niet eerder naar de HAP bent gegaan...Kneuzingen zijn pijnlijk maar je kunt maar beter weten dat er niets gebroken is. En misschien kan de HAP een stevige pijnstiller voorschrijven.
Mn vader zei dat het niet zo'n harde van was dus dat was niet nodig om nasr de hap te gaan