Voor een paar weken geleden had ik een hele erge pijn bij de aanhechting van mijn duim, die pijn hield al zeker een week aan en toen ben ik toch naar de huisarts gegaan.
Als ik mijn hand in ruststand had was er geen pijn aanwezig alleen met bepaalde bewegingen een scherpe pijn.
Eenmaal bij de dokter drukte hij op een plek in mijn pols wat ontzettend veel pijn deed, toen heeft de dokter besloten voor de zekerheid foto´s te laten maken, op deze foto´s was echter niets te zien..
Na wat verder onderzoek bleek dit dus een pees ontsteking te zijn, volgens de dokter was rust erg belangrijk en kreeg ik ontsteking remmers en een brace.
Na een paar dagen was de pijn weer verdwenen en ben ik rustig mijn pols wat meer gaan belasten..
Maar nu tot de grootste ellende is de pijn weer terug gekeerd maar op een andere plek namelijk tussen de knokkels van middel en ringvinger een rechte lijn naar beneden tot je bij de pols bent.
Deze pijn is de zelfde als de vorige keer, dus ben ik mijn pols weer gaan ontlasten netjes mijn ontsteking remmers weer genomen en mijn braceje weer om....
Nu zijn we twee weken verder en de pijn is niet normaal elke beweging is namelijk te veel, zonder brace kan ik ál helemaal niks meer dan is de pijn ook echt niet te dragen.
Ook in rust doet de plek vreselijk veel pijn en de pijn trekt ook door naar mijn arm....
Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit herkennen? Zoja: Wat hebben jullie er aan gedaan?
Ik weet van het internet dat er ook spuiten worden gegeven maar dat dúrf ik écht niet.
Als ik weer in die 2 weken zit, dan vraag ik vaak of mijn collega bepaalde handelingen over wil nemen zoals bv knopen en zware dingen. Maar wat niet gaat, gaat niet en zal ik toch zelf moeten doen.. Ik vind mn pols daar niet te geblesseerd voor.. De dokter heeft daarbij niet gezegd dat ik niet mocht werken
Ik wist trouwens niet dat je door een pijnstiller de genezing remt! Ga het maar niet meer gebruiken dan, tenzij het natuurlijk zo'n pijn doet..