Kan het aan de tekentang liggen? OF doe ik nu ineens wat fout?
Nouja er zullen er ongetwijfeld nog een hoop komen maar hoop niet op weer een AB behandeling ivm rode kringen enzo, is die kans dan ook groter als de kop nou blijft zitten? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kan het aan de tekentang liggen? OF doe ik nu ineens wat fout?
Nouja er zullen er ongetwijfeld nog een hoop komen maar hoop niet op weer een AB behandeling ivm rode kringen enzo, is die kans dan ook groter als de kop nou blijft zitten? onley schreef:goed insmeren met shampoo of afwasmiddel even laten trekken en dan kun je hem zo eruit halen
onley schreef:goed insmeren met shampoo of afwasmiddel even laten trekken en dan kun je hem zo eruit halen
saskiakefie schreef:onley schreef:goed insmeren met shampoo of afwasmiddel even laten trekken en dan kun je hem zo eruit halen
oh die kende ik nog niet, bedankt voor de tip!

jaime_andrea schreef:Waar en bij wie zitten de teken~? Er zijn speciale tekenbanden op de markt...en kan je zeggen ze zijn niet goedkoop maar ze helpen echt.
Ik had pas geleden een kat die met dr kop in een tekennest had gezeten en ik lieg niet mar die had echt tientallen teken op haar lijf en voornamelijk op haar kop en dan in en op oogleden echt helemaal eronder maar ze waren ze gruwelijk klein dat ze niet met een tang of hoe dan ook verwijderd konden worden dus had ze DA me die band aangeraden en idd na een dag of wat lagen er tig dooie teken op dr kussentje...
Ik denk niet dat ik met een tekenband ga rondlopen
saskiakefie schreef:Oke ik zal het nu wel even ontsmetten met alcohol in ieder geval.
, dan veeg je ze zo weg.