ik weet dat ik dit verhaal eerder beb gehouden maar ik wil mijn verhaal nog maar eens kwijt.
het begon allemaal zo'n 2,5 jaar geleden in de kerstvakantie ik had hoofdpijn, koorts en overgeven en het leek dus gewoon en griepje maar het werd steeds erger en daarbij kwam rugpijn duizeligheid en spierpijn. dus toen toch maar naar de huisarts maar die kon dus niet bedenken wat im had dus direct door naar het ziekenhuis maar daar wisten ze het ook niet dus het rindje maar af dus heb ik bloed laten prikken en een week later kon ik voor een herseknscan ook daar kwam niks uuit dus ben ik weer terug gestuurd naar mijn doctor en die kon niks beters verzinnen dan mij .aar de fysio terapeut testuren. nadat ik daar een jaar had gezeten en die terapeut er achter kwam dat wat ze deed niet nuttig was bn ik naar een ostiopaat gestuurd en ben ik daar zo'n 9 maand heen geweest en tot de conclusie zijn gekomen dat dat ook niet hielp ben ik terug gestuurd naar de fisioterapie. zijn we 2 maanden terug tot de conclusie gekomen dat dat ook niet hielp bn ik weer terug naar het ziekenhuis geweest daar hebben ze opnieuw bloed afgenomen en er is toen een runtgenfoto van minn rug gemaakt daaruit blijkt dat ik skoliosus heb en dat het zo aan mijn spieren trekt dat het die andere klachten veroorzaakt maar omdat de doctor dat niet wou geloven ga ik nu na ooren ik ga nu naar sesarterapie en moet ik over een paar maand weer foto's make. tot nh toe helpt de sesarterapie nog niet en krijg ik steeds meer last
bedankt voor het lezen en sorry voor de vele tiepfouten :s