Body & Fitshop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:00

Ik ben al enige tijd bezig met serieus hardlopen (Lees: 3 a 4 maanden) en hierdoor ben ik 5 kilo kwijt geraakt. Nu wil ik ook weer beginnen om bezig te gaan met cardio en wat krachttraining in de sportschool.
Mijn doel is eigenlijk om gewoon een mooi strak lichaam te krijgen. :j

Ik ben wat wezen kijken op sites en kwam uit op de Body & Fitshop. Deze schijnt best bekend te zijn en er worden goede producten verkocht hoorde ik. Nu ben ik benieuwd of mensen hier ervaring hebben met de afslank shakes of eiwit shakes.
Wat doen deze met je, helpt het? Ik ben gewoon erg benieuwd naar reviews van bokkers.

Kom maar op! *\o/*

Romyv

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:19

Hi,

Ik ben al een tijdje bezig met serieuze krachttraining naast mn cardio en gebruik nu sinds 2 maanden proteine shakes ter ondersteuning van mn spieropbouw. Mijn doel is in gewicht gelijk te blijven maar vetmassa te verbranden, dus droger aftrainen. In 2 maanden is er ruim 3% vanaf (staat gelijk aan ongeveer 2.3 kg vet).

Ik gebruik deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhe ... iety-pack/

Ze zijn heel lekker van smaak en vind het fijn om iedere dag iets anders te proeven, anders ben ik er vrij snel klaar mee. Daarbij vrij makkelijk omdat 1 zakje gewoon 1 shake is :+

mn zus gebruikt de afslankeiwitten, weet eingelijk niet zo goed wat het verschil is. Maar zij is ook wel heel erg tevreden en boekt hele goede resultaten!

Ik maak het aan met sojamelk, amandelmelk of jus in combinatie met een banaan (soms nootjes of ander fruit) en het is bij mij mn ontbijt.

De site levert super snel!!! vind het goed betaalbaar, ook niet onbelangrijk :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:24

Mijn man besteld hier ook altijd z'n shakes. Niet om af te vallen dan. ;)
Maar idd hele fijne webshop, je hebt het de volgende dag al in huis en krijgt ook altijd een kadotje erbij. (hoewel dat vanaf n bepaald bedrag zal zijn denk ik?)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:58

ja klopt, vanaf 30 euro maar daar zit je wel vrij snel aan :) Moet toegeven dat ik daarom altijd voor een wat langere periode bestel, want sommige dingetjes zijn wel leuk of handig om te hebben!

RaymondP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 09:03

Eiwitten heb je nodig voor spierherstel (en dus spiergroei).
De eiwit shakes zijn vooral handig als extra toevoeging op je voeding omdat het knap lastig kan zijn om voldoende eiwitten te eten door de dag.
Eiwitten gebruiken om af te slanken kan natuurlijk als je je voeding aanpast. De instructies op de bus zal het grootste verschil zijn. ;)

Wat doet het? Ik pas m'n shirts bijna niet meer, ik groei hard terwijl ik vet verlies.
Helpt het? Ja, ik raakte al snel uitgekeken op de bergen eieren, blikjes tonijn en kipfilet.
Maar eiwitten zijn geen wondermiddel. Je moet er wel op letten dat je je koolhydraat inname laag houdt en moet vooral weten wat je behoefte aan kcal. per dag is als je vet wilt verbranden.

Deze gebruik ik zelf:
http://www.sportfood.nl/raw-iron-whey-isolaat/
Een whey isolaat bevat over het algemeen nog minder koolhydraten en vetten.

Ik heb er niet ontzettend veel verstand van, er valt wel genoeg te lezen op internet betreft voedingsschema's e.d. :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:09

Ook ik bestel hier mijn supplementen voor spierherstel en spieropbouw.
Levert supersnel!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:12

RaymondP schreef:
Eiwitten heb je nodig voor spierherstel (en dus spiergroei).
De eiwit shakes zijn vooral handig als extra toevoeging op je voeding omdat het knap lastig kan zijn om voldoende eiwitten te eten door de dag.
Eiwitten gebruiken om af te slanken kan natuurlijk als je je voeding aanpast. De instructies op de bus zal het grootste verschil zijn. ;)

Wat doet het? Ik pas m'n shirts bijna niet meer, ik groei hard terwijl ik vet verlies.
Helpt het? Ja, ik raakte al snel uitgekeken op de bergen eieren, blikjes tonijn en kipfilet.
Maar eiwitten zijn geen wondermiddel. Je moet er wel op letten dat je je koolhydraat inname laag houdt en moet vooral weten wat je behoefte aan kcal. per dag is als je vet wilt verbranden.

Deze gebruik ik zelf:
http://www.sportfood.nl/raw-iron-whey-isolaat/
Een whey isolaat bevat over het algemeen nog minder koolhydraten en vetten.

Ik heb er niet ontzettend veel verstand van, er valt wel genoeg te lezen op internet betreft voedingsschema's e.d. :)

:j helemaal mee eens! Top uitgelegd ook _/-\o_

Ik heb een voedingsschema wat helemaal is uitgebalanceerd; 40% protiene, 40% koolhydraten, 20% vet.
Vet bestaat voornamelijk uit olijfolie of visolie, dierlijk vet probeer ik zo minimaal mogelijk te houden. Koolhydraten zijn suikerloos (vooral rogge, brinta ed) Als je chocola blijft eten als een malle werkt het natuurlijk allemaal niet :+ helaas ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:18

[oops, verkeerde topic gepost]
Laatst bijgewerkt door Romyv op 29-05-13 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:28

Goede site! Mijn vriend besteld daar ook altijd vanalles. Wij hadden de Whey Perfection (eiwitshake), deze kan je ook mixen met water, ik kan niet tegen melk namelijk. Vind alleen de potten erg groot daar, minimaal 2270 gram.
Nu bestellen we meestal bij bodysupplies, de Iso Whey V2, daar kan je wat kleinere potten bestellen en ik vind de smaken lekkerder, deze kunnen niet gemixt worden met water maar mix nu met sojamelk (vult ook meer). Deze potten zijn 908 gram. Ook hier de volgende dag in huis en altijd iets erbij :)!

Succes met afvallen!