ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt.....
ging vandaag topfit naar school niks aan de hand, voelde me prima. ik was wel wat moe maarja 7 uur opstaan is voor mij gewoon geen pretje

het was bijna tegen de middag en in een keer voel ik een soort tinteling in mijn arm, ik keek naar mijn arm hield um vast en begon er mee te schudden omdat ik dacht dat ie sliep. Niet dus.
Daarna voelde ik dezelfde tinteling in mijn lippen en begon ik toch wat duizelig te voelen, ik zei tegen me vriendin: 'ik voel me niet zo lekker worden' dus heb ik netjes gevraagd of ik even weg mocht.
Ik ging zitten en gelukkig kwam er op dat moment een super aardige lerares aan met wie ik ging praten, en vertelde dat ik me niet zo lekker voelde.
Ze zei dat een paar dagen geleden ook iemand is geweest die zoiets had gehad en ook was gaan hyperventileren etc. dus ik schrok wel maar ze vertelde me dat dit een soort van spanning was...eh nou okee dat zal dan wel. Op een gegeven moment voelde het als of mijn tong dik werd en ik begon wat 'dikker' te praten dat vertelde ik dus ook tegen haar, nog geen minuut daarna haalde ik worden door elkaar en duurde soms even voordat ik op het woord kwam en de lerares moest me ook verbeteren dan zei ik: 'lijk me gloed'
heel raar...gelukkig gingen de tintelingen weg en ging het weer beter. toen ik tussen de middag buiten in de zon zat, begon heel langzaam en eerst nog zacht een kleine hoofdpijn te komen, daar dacht ik eerst niet aan.
het werd steeds harder, en harder en omdat we een dansles hadden en keiharde muziek aan stond....had ik echt het gevoel alsof iemand met een moker op mn kop stond te rammen....
ik ben toch doorgegaan en op het laatst trok ik het gewoon echt niet meer! tranen rolde over mijn wangen die ik dan weer weg veegde want ik ben niet graag een mietje....
toen ik uiteindelijk naar huis ben gegaan, op de fiets, ben ik onderweg twee x bijna in slaap gevallen en zat de heletijd te gapen
eenmaal thuis ben ik in bed gedoken en heb 3 uur geslapen, en gegoogled en om eerlijk te zijn werd ik daar best bang van....al die ziektes die voorbij komen rollen.....
respect als je het hebt gelezen!, maar ik wist niet zo goed wat ik er mee moest heb het nog nooit eerder gehad, en ik vond het vooral bijzonder raar
(ik ga er zeker met mijn moeder over hebben en als het aanhoud ga ik naar de dokter
)