Ik loop momenteel stage ( HBO ) maar kan deze nauwelijks tot niet doen, halve dagen werken zijn al erg zwaar voor mij en ik
hou het tot nu toe dan ook geen hele dagen vol. Dit betekent ook dat ik alle zieke dagen in moet halen.
( Ik hoor mijn zomervakantie al “tot volgend jaar! “ roepen )
Zelf ben ik al 9 jaar aan het kwakkelen met mijn gezondheid. Hiervoor allerlei onderzoeken gedaan,
van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd, om er uiteindelijk achter te komen dat er niks mis zou zijn met mij.
“Tussen de oren zou het zitten”…
moedeloos wordt ik er van. Heb het ondertussen al ruim 2 jaar opgegeven om er nog achter te komen waar ik last van heb en probeer er mee te leven.. tot nu..
Plotselinge koortsaanvallen, duizelig, evenwichtsverlies, licht in het hoofd, hoofdpijn, rilaanvallen, koud/warm aanvallen, paniek aanvallen,
problemen met mijn spraak ( moet mij concentreren om een zin uit te spreken, anders gebruik ik plots woorden die kant nog wal slaan in die zin..
wartaal heet dat volgens mij ?) , zwaar vermoeid, geheugenverlies, kortademig, benauwd, etc… noem maar op.
Dit is een klein stukje van de klachten die ik heb gekregen de afgelopen drie weken.
Iemand sprak mij aan of het geen Lyme kon zijn.. na het checken van de lijst bezit ik 35 van de 50 symptomen, ruim 70 %...
De test is gedaan ondertussen, maar de uitslag laat nog steeds op zich wachten ( terwijl er toch echt met een week uitslag zou zijn )
Ondertussen heb ik nu al 4 dagen een soort spierstijfheid ontwikkeld door mijn hele lichaam, alles doet zeer en kan bijna niks
doen zonder pijn of geblokkeerd te worden door een been wat niet lekker mee wilt lopen.
Sinds deze 4 dagen zie ik ook ineens onwijs veel blauwe plekken op mijn armen en benen.. geen idee hoe ik er aan kom, maar ze zijn er in allerlei kleurtjes en maten. Doen ook goed zeer.
Pfeiffer heb ik 5 jaar geleden gehad in de zware variant en ik besef me heel goed dat ik dit altijd bij me zal dragen ( zwaar vermoeid)
Ik weet gewoon echt niet meer waar ik last van zou kunnen hebben, de huisarts neemt mij nou niet bepaald serieus,
aangezien mijn bloedwaardes verder wel normaal zijn( zoals al 9 jaar )
Heb trouwens nu anderhalf jaar deze huisarts.. niet dat ik deze al 9 jaar heb

Herkent iemand hier iets van ? het is een hele lap tekst met allerlei klachten, maar de gemoederen lopen bij mij een beetje op…
Daarbij helpt het voor mij wel een beetje dat ik het van mij af kan schrijven.

al 9 jaar zelfs... Ik kan wel tegen een stootje en weet daarbij wel wat eventueel zou kunnen en wat niet
en heb er een heel deel nieuwe klachten bij. Ik leef vrij gezond, ik sport weer, ben veel buiten ( voordeel van een eigen paard en een opleiding in de buitenlucht) let goed op wat ik eet momenteel, drink geen alcohol, rook niet.. hier en daar af en toe natuurlijk een patatje ofzo.. maar niet vaak.
net als ms trouwens, als je gezegend bent met alle drie (en lang lang geleden lyme hebt gehad ook) en je b12 vergeet voor weken
en ook de schildklierpillen zijn net te laag. Heel fijn voor je stabiele humeur.