Ik ben om 3 uur wakker geworden van vreselijke pijn in mijn onderrug rechts. Ook bloed plassen, m'n temperatuur is 38.2, ben afentoe misselijk en heb ook al overgegeven. Het komt in aanvallen en het is vréselijk
Ben om kwart voor 7 naar de huisartsenpost geweest en de huisarts daar heeft m'n urine nagekeken, geen ontsteking, wel veel bloed... Heb 7x 100 mg diclofenac gekregen (En heb al Ibuprofen op en 2x Paracetamol) en dat zou iig tegen de pijn moeten helpen. Maar heb nou al 2 uur geleden de eerste genomen en heb nogsteeds vreselijke pijn. Kan niet liggen en zitten doet ook pijn, lopen is nog het fijnst, maar ik kan niet ver lopen dus na een paar keer heen en weer is dat ook wel weer teveel. Hang nu een beetje onderuit op de bank met flessen met warm water tegen m'n rug, maar de pijn wil niet weg.
Om 10 voor 10 moet ik weer naar m'n eigen huisarts... Maar vroeg me af hoe lang je hier last van kunt hebben? En hebben jullie nog tips die kunnen helpen?
Al moet ik wel zeggen dat ik daar wel anders over denk op het moment dat ik weer een aanval heb....

.