Laat ik bij het begin beginnen, ik heb een lange tijd onder enorme stress en spanning geleefd ivm privé situatie. Zo een kleine maand geleden heb ik die periode als een hoofdstuk in mij boek dicht geslagen. Ben vol goede moed aan een nieuwe start begonnen samen met mij 2 kanjers van kinderen. Zo als eigenlijk wel bekend staat na zo een periode, zodra je ontspant komt de stress en spanning er uit, vaak door lichamelijke klachten, zo ook bij mij. Toen ik rust kreeg, begonnen rugklachten, omdat ik al een zwakke rug heb was dit eigenlijk niet zo heel gek. Wel voor de zekerheid bij mijn huisarts geweest, en die heeft mij nagekeken niks aan de hand alles was in orde, en ook die vermoede dat het kwam door de stres en spanning waar in ik geleefd heb.
Nu werd vorige week zaterdag de pijn iets erger, maar had donderdag daarvoor in de stromende stortbuien een voetbal toernooi gehad, dus tja meschien daar iets verrekt, of toch te veel kou op de rug gehad. Dus geen acht op geslagen, ff rustig aan en dan kwam dat wel weer goed.
Maandag in de middag was mijn urine bruinig, dus toch maar ff de huisartsenpost gebeld, ook de rug klachten door gegeven, moest maar even die kant op komen ze vermoede mij nieren, omdat ik een aangeboren nier afwijking heb. Onderzoeken gedaan blaas ontsteking, me rug was overbelast en had wat kou gehad op de rugspieren. Nou heb ik antibiotica gekregen en braaf helemaal afgeslikt.
omdat ik vrijdag aan het einde van de middag de laatste pil heb geslikt, zou ik morgen de urine laten controleren of de blaas ontsteking weg is. (standaard procedure)
nu begon woensdag mijn onder buik een beetje op te spelen, nou ja meschien toch nog van de blaasontsteking. Dus geen acht op geslagen. Vrijdag gewoon lekker gaan sporten. En daar zaterdag beetje buikspieren pijn van gehad, van 10 zit-ups
ach ja me lichaam is aan het genezen van alles en ook maar ff zo gelaten. Maar nu heb ik ineens sinds een uur of 5 een veel heftigere onderrug en onderbuik pijn. Met name aan de rechter kant. Gezien de al een aantal dagen aan houdende buikpijn verwacht ik geen blindedarm ontsteking, die was ineens en veel heftiger van begin af aan in getreden, en dan had ik dit nu waarschijnlijk niet eens kunnen type. Maar toch vind ik het niet echt erg prettig. Dus hoop dat ik morgen een afspraak kan maken omdat ik me urine toch nog moet laten controleren dat het dan maar ff ineens goed uitzoek. Sorry voor het lange verhaal.