Dun haar - extensions/ slag dr in? Tips?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Splinterz

Dun haar - extensions/ slag dr in? Tips?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 21:37

Ik heb een probleem.. door jarenlang verven is mn haar nogal uhm.. dun.. geworden. Feitelijk gezien ziet het er niet uit! Het is hartstikke stijl en glad en dun dus :+
Nou zou ik graag willen dat het wat meer lijkt.
Wat zal ik doen? Extensions dr in? Beetje slag dr in laten zetten?
Iemand tips of ideeën?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:33

Extensions zijn leuk, maar ook wel een aanslag op je haar.. Ik heb ze ook 2 keer gehad, mijn haar werd er niet slechter van maar heb wel ervaringen gelezen waar dat wel gebeurde.

Ik zou het gewoon echt even laten bijkomen.. Goed verzorgen en als het zo dun is, een tijdje vast of in een knotje dragen?

Wat je wel kunt overwegen, zijn clip-in extensions. Die kun je er iedere avond weer uit halen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:14

Mocht je extensions willen en je wilt ze er wel permanent in dan zou ik micro rings doen, deze heb ik nu zelf ook. Ze zijn niet echt schadelijk voor je haar en je hebt ze er toch altijd in zitten. Nadeel bij mij is dat ze nog wel eens uit willen zakken maar ik heb zelf een tang en ringetjes dus zet ze dan zo weer terug :)

Slag er in zou ik niet doen, ten minste niet een permanente oplossing zoals een permanentje, dit vind ik meestal niet mooi uitvallen.
Wel zou je er elke dag een beetje slag in kunnen maken met een goede stijltang of krultang. Je hoeft dan niet gelijk je hele haar te krullen maar kunt gewoon hier en daar wat plukjes pakken en ze niet te lang in de tang houden.

edit: van waxextensions is mijn haar wel redelijk achteruit gegaan en dit zou ik ook niet zo snel weer doen.

Splinterz

Re: Dun haar - extensions/ slag dr in? Tips?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 16:57

Heb gister advies gehad over wax extensions maar ik vind het nogal duur voor een vrij korte periode (210 voor 3 á 4mnd). Als het mn haar ook nog beschadigt heb ik dr helemaal nix aan. Die ringetjes kon ik ook nemen maar ze vond mn haar daarvoor te glad voor.
Grrr denk dat ik me maar n krultang aan ga schaffen :( of een pruik :+

Celiien

Re: Dun haar - extensions/ slag dr in? Tips?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:00

Tja, wat ik je zou aanraden :+ Je haar kort laten knippen, dan groeit t veel dikker terug, en is je haar ook niet meer zo 'dood'. Vaak lijkt je haar als het kort is ook wat voller. weet niet of je een foto van jezelf hebt? Dat we kunnen zien hoe je haar nu is ?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:00

Ik zou juist even helemaal niks doen met je haar. Dus ook niet krullen of stijlen! En al helemaal niet verven. Als je zo veel doet met je haar gaat het nu eenmaal dood. Probeer anders eens per week een voedend masker te gebruiken op je haar om er weer wat leven in te blijven. Maar zeker een paar maanden niks meer doen met hitte of verven om het te laten herstellen. Als je een fotootje kan plaatsen kunnen we misschien beter helpen :)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:48

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 19:23

Kort knippen is zeker geen optie!
Niet verven ook niet, ben van mezelf blond en verf het al jaren zwart/rood dus dan ga ik dr uit zien alsof het carnaval is. Dat word em nie.
Haarmasker: Goed idee!! Volgens mij heb ik dr zelfs nog 1 boven liggen *rent na het typen direct naar boven en gaat kijken*!
Heb net wel filmpjes gezien op youtube over meer volume maken met volumeshampoo, mouse en klittenbandrollers. Dat zou ik dan alleen in de dagen doen dat ik ergens heen moet (werk, stappen oid). Rest van de dagen mn haar maar in een vlecht op staart denk ik? Dan hoef ik er ook niets in te doen. Ook gelezen dat conditioner niet vanaf de aanzet moet, daar word het haar ook slap van. Raad es waar ik het altijd in doe? Juist! Vanaf nu dus ook niet meer. En ik ga droogshampoo halen zodat ik het ook niet meer elke dag wil wassen.

Hier een foto van mij (naast me zit mn stalgenootje.. met dr geweldige volle haar!! grrr) Afbeelding

Brand los!

*edit.. helaas, alleen gezichtsmasker boven.. Zo jammer!!*