1 juli 2011 heb ik een ongeluk gehad bij het inrijden van een jong paard , waarbij mijn elleboog uit de kom terrecht gekomen was,ik heb toen tot +- 10 september in het gips gezeten van vingers tot schouder.
Ik bleef pijn behouden nadat ik uit het gips was , elke keer gaan klagen in het ziekenhuis.. maar ze geloofden me nooit en zeiden dat alles oke was en dat het normaal was dat ik wat pijn bleef behouden.
Vorig jaar ( september 2012) heb ik uiteindelijk na een jaar blijven klagen hun zover gekregen dat ze een echo gingen maken , daaruit bleek dat ik een hele onsteking had in mijn elleboog die al sinds dat ik uit het gips was had gekregen.
Maar gisteren tijdens mijn behandeling voor mijn elleboog , stelde ik vragen hoe je dit kon voelen enzo en ze wou het mij tonen door mij aan mijn bovenarm te laten voelen , zodat ik het verschil voelde waar er de ontsteking was en waar niet.. helaas kwam ze er na mijn zinnentje ; " het voelt helemaal hetzelfde terwijl ik bij mijn goede arm wel niks voel" achter dat ze toch even goed moest voelen , waarbij ze zei dat de ontsteking verder geëvalueerd is naar heel mijn boven arm ( dus van pols tot schouder) , ook zegt ze dat mijn 'netje' rond mijn gewricht waarscheinelijk te uitgerokken is om nog te kunnen herstellen waardoor dat de reden is dat ik steeds mijn elleboog weer uit de kom voelt schieten precies.
nu ben ik ten einde raad , ik neem al 2 jaar ontstekingsremmers , pijnstillers ervoor en 3x per dag ijs erop voor dat de ontsteking beter word en 2x per week naar de kinesist eroor.
Zijn er mensen met dezelfde ervaringen waarvan de ontsteking al +-2 jaar duurt , niet geneest ondanks alles wat er bij een ontsteking moet gebeuren ?
wat is er bij jullie gebeurt ?