Ik had het verhaal hier al eerder verteld dat ik dinsdag in mijn nachten psychisch heel erg last heb gehad,lelijk gedaan heb tegen een collega(zij ook tegen mij) en dat ik last had van woedeaanvallen in mezelf.
Dit omdat ik niet tegen nachtdiensten kan en er 2 heb gekregen ipv 1,het is een heel verhaal wat ik nu even niet weer zo kan intikken,maar sommige van jullie hebben mijn verhaal gelezen.
Ok,ik ben daar gisteren voor naar de huisarts geweest,ik mocht op haar advies liever niet gaan werken maar omdat ik al vaak ziek gemeld ben op het werk durfde ik dat niet weet te doen,ben dus werkelijk 'verslagen'en''op'naar mijn werk gegaan met mijn ziel onder mijn armen.
Ik moet maandag ook naar de crisisdienst toe.
Sorry dat mijn verhaal een beetje hak op de tak is.
Ik heb dus vanmorgen een gesprek gehad met mijn zorgmanager en hoofd.
Het gesprek begon niet leuk.. het hoofd was erg autoritair en zei meteen'wat is er is gebeurd kan niet door de beugel! wat denk je wel niet om mijn personeel en cliënten in gevaar te brengen!!mijn dossier lag op tafel en ze wees daarna toe en zei''kijk dit is 1 hoop ellende!
Natuurlijk begon ik meteen te huilen(ik heb bordeline en ptss en kan mezelf soms niet meer in de hand houden)ik zei dus'kan u alsjeblieft op een normale manier tegen mij praten anders keer ik in mezelf(dissocieren) toen had ik alles eruit gegooid..daarna hadden ze opeens wel begrip voor me,ik denk dat mijn hoofd niet eens op de hoogte was van mijn situatie,terwijl mijn zorgmanager dit wel is
Al met al zei ze dat ik geschorst was omdat ze het niet verantwoord vinden en voor de veiligheid van collegas en personeel.
Maar ik heb niemand aangeraakt,had alleen woedeaanvallen in mezelf,kunnen ze me dan schorsen?ook heb ik een waarschuwing gehad wat in mijn dossier komt.
Ik mocht dus naar huis.. weten jullie wel of ik mijn loon krijg doorbetaald?