Na 10 jaar pak ik eindelijk mijn allergrootste (en alle andere kleinere en kleinste) probleem aan: het opnieuw verwerken van mijn trauma. Het belemmert me in alle opzichten die je maar kunt bedenken. Ik wil er helemaal vanaf zijn om me weer vrij rond te kunnen bewegen en overal weer plezier in kunnen hebben. Inmiddels zijn de behandelingen via de huisarts bij de psycholoog en fysiotherapeut gestart en komen mijn vriend en ik er achter hoe verschrikkelijk heftig en zwaar dit is/nog gaat worden. Diverse dingen moet ik laten vallen om dit aan te kunnen. Ben er nu al trots op op wat we hebben bereikt, maar we zijn er nog lang niet. Daarom wil ik heel erg graag iets als 'overwinningsobject' of iets verzinnen als dit straks allemaal achter de rug heb en weer rustig kan ademhalen. Wij zijn niet van de tatoeages en piercings, maar het is ook zoiets 'intiems' dat 'het' niet in de woonkamer hoeft te staan/hangen/wat dan ook.
Hebben jullie enig idee wat je hiervoor zou kunnen doen?
Houden jullie er van om weg te gaan?? Dan zou je voor een heerlijk weekend of langer weg kunnen gaan!? Of een mooie bestemming waar jullie graag heen willen en anders niet heen zouden gaan?!
Op deze site heb je (vind ik ) onwijs gave sierarden waar je allerlei soorten tekst in kunt laten graven en voor heel veel verschillende hangertjes kunt kiezen. Zou zoiets wat zijn?! http://mamakado.nl/rubrieken/41-kettingen
Percy
Geplaatst: 22-05-13 21:36
Een nieuw paard?
Ga eens bij jezelf te rade wat je nog graag wilt in dit leven. Dat hoeft geen object of reis te zijn, het kan ook een opleiding zijn, een contact herstellen, wat dan ook. Dat wat jij het meest graag wilt, binnen de haalbaarheid natuurlijk, kan voor jou een mooi doel zijn.