Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En houd je voor ogen zo'n arts heeft al meer gezien dan een schimmelinfectie. 
fokfanaat schreef:even ander vraagje, waarom wil je als maagd een mirena laten plaatsen?
weet dat het erg pijnlijk kan zijn, zorg dat je niet zelf naar huis hoeft te rijden.
Char_elle schreef:Het is toch niet enkel om niet zwanger te worden....
Er zijn mensen die heel veel last hebben van hun maandelijkse oid. Zijn genoeg redenen om een mirena te plaatsen.
Ik ben ook niet alleen aan de pil te gaan om veilig te kunnen seksen.
KimD schreef:Kun je gewoon doen hoor en het even aangeven, ze zullen dan wat meer tijd aan je besteden. Het zal inderdaad iets pijnlijker zijn als normaal maar het doet écht maar 10 seconden zeer...En houd je voor ogen zo'n arts heeft al meer gezien dan een schimmelinfectie.
Succes.
@fokfanaat, weer zo'n fabel. Ik ben zelf heen gereden en terug het stelt echt niks voor.... Het doet bij de een wat meer pijn dan bij de ander maar over het algemeen is het zo'n 10 seconden.
.MeFlower schreef:@kiki1976: inderdaad, wat als de schimmel verder omhoog gaat? :s
Ik weet inderdaad dat sommige vrouwen flauwvallen. Ik zie het wel, als het gebeurt, gebeurt het maar. Dan voel ik ook niets meer haha. Ik denk dat het misschien ook wel meevalt, maar het ligt gewoon heel erg aan de persoon. Je kunt het van te voren niet weten.
Ik heb nog ibuprofen in poedervorm (zakjes) van de kaakchirurg. Erger dan de kaakchirurg kan het toch vast niet zijn?