al 5 jaar last van me been, en geen oplossing ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

al 5 jaar last van me been, en geen oplossing ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 15:30

Hallo,

Toen ik 13 was ben ik van een paard van 4 gevallen en met me been heel hard op de rand van een schot terecht gekomen.
De eerste instantie niet veel pijn en het ging na een week weg, een maand later begon de pijn weer elke dag weer meer en meer.
Een maand later ging ik naar de dokter om te vragen wat het was de dokter kon niks vinden ? misschien had het met die val te maken ?!
Na 2 maanden ging het weg tot 3 maanden er na het begon weer en het is niet weg gegaan nu 5 jaar later heb ik nog steeds iedere dag pijn in me been en is ook naar me knie gegaan.
Ik die 5 jaar ben ik heel vaak naar de dokter gegaan er zijn een paar keer foto's gemaakt er was niks te zien 2 dokter's zijden dat ik scheenbeenvliesontsteking had en dat ik fysiotherapie moest gaan doen ongeveer 5/6 maanden gedaan maar niks hielp die man van de fysiotherapie had geen idee wat het was en verwees me door naar het zieken huis om foto's te maken...
Maar nu 5 jaar later heb ik nog steeds elke dag pijn aan me been en knie, me enkel is zwak en ik kan niet 'te' lang lopen.

Nu de vraag of Bokkers dit herkennen of dat er bokkers zijn die ook elke dag pijn aan hun been hebben ?

Ketaki

Re: al 5 jaar last van me been, en geen oplossing ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:19

is er ooit een scan gemaakt in het ziekenhuis oid?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 22:21

dat vonden ze niet nodig hoe vaak ik er ook om vroeg

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:22

Chantaliiejj schreef:
dat vonden ze niet nodig hoe vaak ik er ook om vroeg

dan zou je gewoon moeten "vragen" of ze je een verwijzing kunnen geven voor een scan, en net zolang erop blijven hameren.

van mijn rug ( loop al ruim 10 jaar met rugklachten sinds een val van een paard) maar bij mij vonden ze het ook overbodig, zodat ik nu dus 2x perweek fysio heb. -O- -O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 05:47

ik zou denk ik ook om een verwijzing voor een mri van je been vragen en dan ook echt er op staan dat je die verwijzing krijgt.
foto's zijn leuk, maar daar zie je vooral bot op maar andere zaak minder tot niet , ik heb ook een jaar of 4 a 5 met ene rotte knie rondgelopen voor er een mri van is gemaakt en er dus kraakbeen los bleek te zitten en er dus wel degelijk geopereerd moet worden, alleen heeft de tijd dat ik er mee rond heb gelopen wel voor enige slijtage geleid waar ik last van blijf houden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:26

Ik zou vragen aan je huisarts of hij een verwijzing aar een ander ziekenhuis wil geven voor een second opinion.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:56

of via je verzekering :) die willen daar meestal ook wel aan meewerken met adviezen waarheen te gaan voor een second opinion etc