Kalmeringstabletten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Kalmeringstabletten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 19:30

Hoi :wave:

Even een vraagje, ik heb a.s. donderdag mijn praktijkexamen. Nu ben ik er al zo'n maand mee bezig (komt wss omdat ik ook geen school of stage oid heb) En dan hoor ik meteen of ik geslaagd ben... Dus ben nogal zenuwachtig maar ik heb geen zin in een blackout oid. Dus wie weet iets van kalmeringstabletten op natuurlijke basis is ook goed, maar in ieder geval waar ik rustig van blijf maar niet slaapverwekkend is want onder je examen in slaap vallen of heel moe zijn is niet zo'n strak plan. :P
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 19-05-13 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:33

.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:34

Toen ik je topictitel las moest ik aan drugs denken. Gelukkig gaat het ergens anders over.

Ik heb goede ervaringen met rescue remedie van Bach. Het is op homeopathische basis en ik heb nooit iets gemerkt van bijwerkingen. Verkrijgbaar bij bijna elke drogist.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 19:37

Charlot_te schreef:
Toen ik je topictitel las moest ik aan drugs denken. Gelukkig gaat het ergens anders over.

Ik heb goede ervaringen met rescue remedie van Bach. Het is op homeopathische basis en ik heb nooit iets gemerkt van bijwerkingen. Verkrijgbaar bij bijna elke drogist.

Haha nee dat is niet mijn bedoeling :')

Kalmeringstabletten was beter geweest kwam er even niet op, even kijken of ik de topictitel kan aanpassen..

Bedankt voor jullie reacties!

Mandy517

Re: Kalmeringstabletten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:58

Sommigen nemen ook een Metoprolol, is een betablokker die je hartslag normaal houdt.
Verstandig om dit wel eerst uit te proberen. Ik slik dit zelf elke dag i.v.m hartritmestoornis maar ik had ook klamme handjes en zenuwen hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:00

Rescue spray van Bach :j Daar word je absoluut niet suf van, en het topt je nervositeit wat af.

Succes vast he!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:05

Ik gebruik nu Valdispert voor het paardrijden, na een val ben ik wat angstig geworden waardoor ik errg gespannen word. Hiermee voel ik veel minder spanning, waardoor ik me kan concentreren op het rijden en dit weer super gaat. Is op basis van Valeriaan, dus een natuurproduct. Je kunt het bij de drogist kopen. Wel even uitproberen of je er niet slaperig van wordt. Bach rescue remedie heb ik ook geprobeerd met wedstrijden, maar deed bij mij niks.