wondje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friends_f_e

wondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 22:37

Hoi bokkers,
Vorige week donderdag had ik schoenen zonder sokken aan. Slecht idee met als resultaat aan één voet een grote blein. Wat ik altijd doe is het velletje wegknippen tot aan de rand, de blein was toch al opengescheurd. Tijdens de week had ik altijd een plakker erop gedaan, maar die zat "in de weg" en schuurde altijd. Elke keer was er dus wat vocht uitgekomen. Tot deze week donderdag had ik dus altijd een plakker op gedaan. Jammer genoeg dacht ik dat ik goed ging doen om gisteren geen plakker op te doen en dacht ik dat het dus niet ging wrijven. Tot gisteren was het wondje namelijk goed aan het herstellen. Het begon al een mooi velletje te krijgen dat bijna dezelfde kleur was als mijn huid. Alleen een scheurtje erin die niet wou herstellen (daarom dat ik zonder plakker wou proberen). Nu was dat een heeel slecht idee, ik kwam thuis (verder loop ik altijd zonder plakker rond), en zag ik dat het hele wondje precies vochtig was onder het velletje. Vandaag is alles wel droog, maar vind ik dat het een rare kleur heeft. Een heel rare bruinige kleur..
Ik heb bang dat het gaat etteren..
Wat denken jullie?

Dit is het wondje:
http://i40.tinypic.com/k5fdc.jpg

DaphneR93

Re: wondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 22:50

Tip: ik persoonlijk vind blarenplijsters van compeed (volgens mij heet het zo) echt top werken! Als de plijster los laat is je wond over.

Ik zou nu voor de zekerheid je voet even een kwartiertje in een emmer met soda of groene biotex doen. Maar voor zover ik kan beoordelen ziet het er rustig uit hoor.