Blauwe plekken snel genezen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Blauwe plekken snel genezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 20:14

Gisteren kwam ik op de fiets terug van de tandarts toen ik een loslopende hond naast de drukke weg zag wandelen. Met halsband en zonder baasje. Nog even daar staan kijken en aa mensen gevraagd waar de hond vandaan kwam, maar uiteindelijk toch via de dierenambulance het asiel gebeld en die is hem op komen halen.
Uiteindelijk heb ik dus een tijdje met deze jonge enthousiaste herderreu aan zijn halsbandje staan wachten en meneer vond niets leuker dan constant me uitdagen tot stoeien door op me te springen en op mijn polsen en armen te bijten, aan mijn jas te trekken enz. Niet echt opgevoed...

Gisteren dus direct tetanus gehaald, maar vanochtend werd ik wakker met een hele hoop blauwe plekken op mijn armen. Het ziet eruit alsof iemand me heeft geprobeerd te mishandelen zeg maar. Hoe kan ik deze blauwe plekken zsm wegkrijgen zodat ik dinsdag weer gewoon bij mijn clienten kan komen zonder horrorblikken?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:17

Je kan stoten en vallen zelf halen, verkopen ze in bijna elke drogist en bij mij werkt het meestal wel :j Het neemt de pijn en eventuele verdikkingen weg maar mijn blauwe plekken trekken dan ook sneller weg.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 21:48

Deze ga ik idd halen, helaas waren vandaag en morgen de winkels dicht dus die kan ik pas weer halen als ik ook aan het werk ben.
Blauw wordt steeds opvallender, ik zie er echt dramatisch uit... Met name de binnenkant van mijn armen valt het echt. gelukkig wordt het slecht weer, dus ik kan iig lange mouwen aan doen.
Nog andere tips?

Onali

Re: Blauwe plekken snel genezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:49

Gewoon smeren met bodylotion of iets dergelijks.
Het zijn kleine bloeduitstortinkjes, als je dat masseert wordt het sneller afgebroken.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:50

Van vsm heb je arniflor? Tabletjes... werkt super...